Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی تیم ملی ایران گفت: فلسفه مان کسب حداکثر امتیازات ممکن است.
به گزارش آریا، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین عنوان کرد:ما دو بازی داشتیم و 6 امتیاز کسب کردیم.
هدف مان برنده شدن در بازی سوم است.
وی ادامه داد:بحرین حریف سرسختی هست.ما فیلم بازی های این تیم را دیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرین سخت به حریف فرصت می دهد با این وجود سعی می کنیم برنده بازی باشیم.
وی درباره اینکه آیا به دنبال تکرار نتایج قبلی بازی تیم ملی مقابل کامبوج در مسابقات آتی است یا نه،اظهار داست:
برد 14 بر صفر تمام شده است.باید آن بازی را فراموش کنیم.واقعیت این است که بحرین سخت به حریف موقعیت می دهد.باید با صبر بالا مقابل این تیم بازی کرد.
ویلموتس درباره تفاوت این بازی با مسابقه کامبوج عنوان کرد:
بحرین یک دفاع قوی دارد و با کامبوج متفاوت است.ما دو بازی متفاوت داریم.اگر بازیکنان ما تصور ‌کنند حریف آسانی در پیش دارند با مشکل روبرو می شوند.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش خبرنگار بحرینی که ایران در خارج از خانه بحرین را نبرده و ارزیابی اش از این مسابقه چیست گفت:
باید به حریف احترام بگذاریم ولی آمده ایم تاریخ را بالعکس کنیم.قطعا با تمرکز بالا به مصاف حریف می رویم و این بازیکنان هستند که تاریخ سازی می کنند‌.
ویلموتس درباره اینکه ایران‌ 6 امتیاز دارد و پیش بینی اش چند امتیاز دیگر در این مرحله است اظهار داشت:
من نگاهم بازی به بازی است.سعی می کنیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم و در گروه تیم نخست شویم.
وی ادامه داد:
هم اکنون ابتدای مسیر انتخاب جام جهانی هستیم.فلسفه مان کسب حداکثر امتیازات ممکن است‌.هدف اولیه من تغییر فلسفه تیم جهت ارائه بازی تهاجمی با صعود به جام جهانی و جام ملت ها خواهد بود.
ویلموتس درباره تفاوت دو بازی گدشته ایران مقابل هنگ کنگ و کامبوج و دیدار با بحرین تصریح کرد:
هر بازی شرایط خودش را دارد.ما امروز بحرین را آنالیز کردیم.این تیم ساده نیست و یک خط قوی در دفاع دارد.من هرگز بحرین را تیم ساده ای نمی دانم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ویلموتس بحرین جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم عنوان کرد:بازی از نظر فیزیکی برای تیم ما خیلی سخت شد و نتوانستیم عملکرد همیشگی مان را داشته باشیم.تیم حریف بر خلاف ما یک ریتم و بازی ثابت در طول بازی داشت. ما باید روی اشتباهاتی که داشتیم کار کنیم چون بازی های سختی در لیگ برتر داریم.

وی در خصوص تعویش هایی که در جربان بازی داشت و نفراتی چون ترابی و عبدالکریم حسن را بیرون کشید گفت: به هر حال ما باید ایجاد رقایت کنیم و به همین دلیل تعویض انجام می دهیم. در بازی امروز حریف ما خوب کار کرد و متاسفانه ما در بخش دفاعی اصلا خوب کار نکردیم. مثلا در بازی های جام حذفی نمی شود یک تیم در دقیقه 90 گل بخورد و دوباره در دقیقه 100 گل دریافت کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در لیگ برتر با یک گل در اراک بازی را باختیم و همان زمان گفتم بازی در اینجا خیلی سخت است.می دانستیم در این دیدار باید چگونه بازی کنیم و امروز نسبت به بازی لیگ بهتر بازی کردیم، حتی وقتی گل اول را زدیم یک فرصت خیلی خوب در شرایط دو به یک داشتیم که اگر آن توپ گل می شد همان زمان بازی به سود ما تمام می شد.

خبرنگاری گفت: هواداران پرسپولیس یادشان نمی اید این تیم 4 گل دریافت کرده باشد که اوسمار پاسخ داد: نه در ایران بلکه همیشه در فوتبال خوردن 4 گل بد است و این موضوع من را خیلی ناراحت می کند آن هم در شرایطی که چند بازی بود گل نخورده بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران