Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:56:32 GMT

دومین پرواز شاهرود-نجف انجام می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۶۹۶

دومین پرواز شاهرود-نجف انجام می شود

مرتضی حمید پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه دومین پرواز بین المللی فرودگاه شاهرود به مقصد نجف اشرف امروز دوشنبه برقرار می شود، تاکید کرد: این پرواز قرار است زائران اربعین را از شهرستان شاهرود به فرودگاه بین المللی نجف انتقال دهد که گامی بزرگ در راستای تکریم مردم شاهرود و همچنین عاشقان ابا عبدالله(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از ابلاغ بین المللی شدن فرودگاه و همچنین پس از تطویل باند و فراهم کردن زیرساخت ها، پرواز بین المللی نجف امروز ساعت ۱۷ از طریق هواپیمای بوئینگ ام دی با ظرفیت مسافر ۱۵۰ نفر از فرودگاه بین المللی شاهرود به مقصد نجف پرواز خواهد کرد.

رئیس فرودگاه شاهرود با بیان اینکه پیگیری مسئولان شهرستانی و استانی و همچنین سازمان هواپیمایی و فرودگاه های کشور، برای برقراری این پرواز قابل تقدیر است چرا که کام مردم شهرستان را شیرین می کند، ابراز داشت: برای برقراری این پرواز تمام هماهنگی ها و امور لازم صورت گرفته و زیرساخت ها نیز در فرودگاه مستقر هستند.

حمید پور با بیان اینکه این پرواز ها فتح بابی برای توسعه بیشتر پرواز های بین المللی این فرودگاه است، گفت: ان شالله در آینده شاهد برقراری پرواز های کارگرو و همچنین پروازهای مسافری به مقاصد مختلف باشیم.

نخستین پرواز بین المللی فرودگاه شاهرود چند ماه قبل به مقصد نجف اشرف انجام شد.

کد خبر 4746563

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه شاهرود نجف اشرف اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد