Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@09:06:49 GMT

حضور چهره‌های جدید در «نون. خ۲»

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۹۹۹۸

حضور چهره‌های جدید در «نون. خ۲»

خبرگزاری میزان- تهیه‌کننده فصل دوم سریال «نون. خ» گفت: گروه ساخت و ساز دکور‌های فصل دوم سریال «نون. خ» این هفته برای آماده‌سازی دکور‌ها عازم کرمانشاه می‌شوند. تاریخ انتشار: 15:42 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۷۳۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،‌مهدی فرجی تهیه‌کننده فصل دوم سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی درباره روند پیش تولید این مجموعه بیان کرد:  امیدواریم به‌زودی و تا اواسط آبان سریال را کلید می‌زنیم که همانطور که پیش از این اعلام شده بود آغاز تصویربرداری از کرمانشاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وی ادامه داد: به زودی هم قرارداد و تفاهمنامه با استانداری کرمانشاه در آنجا منعقد و از آن رونمایی خواهد شد. همچنین گروه ساخت دکور این هفته به کرمانشاه می‌روند تا دکور‌ها را در آنجا آماده کنند و ساخت و ساز‌ها را انجام دهند.

 

 

تهیه‌کننده «نون. خ» اظهار کرد: پیش تولید ما به طور جدی در حال پییگیری است و متن کار هم همچنان توسط دو نویسنده یعنی امیر وفایی و محمد تنابنده در حال نگارش است.

 

 

وی همچنین درباره حضور بازیگران جدید در سریال نسبت به فصل اول هم بیان کرد: بازیگران فعلا همان بازیگران قبلی هستند، اما با چهره‌های جدیدی هم مذاکره داشته‌ایم، اما هرگاه به قرارداد و قطعیت رسیدیم، نامشان اعلام خواهد شد.

 

 

فرجی  تأکید کرد: تغییراتی هم در ترکیب عوامل پشت دوربین داشتیم که طبیعی است چراکه زمان‌بندی کارهای‌شان به زمان‌بندی ما نمی‌خورد.

 

 

در سریال «نون. خ» که فصل اول آن به کارگردانی سعید آقاخانی در نوروز ۹۸ روی آنتن رفت، بازیگرانی از جمله سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، هومن حاجی عبداللهی، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و… به ایفای نقش پرداختند.

 

 

منبع:مهر
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نون خ میزان فیلم سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد

پیکر استاد رحیم پرواسی هنرمند چهره‌پرداز سینما و تلویزیون کشورمان در زادگاهش اردبیل تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عصر امروز پیکر استاد رحیم پرواسی از گریمورها و چهره‌پردازهای سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی معروف کشورمان در زادگاهش اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و تا منزل ابدی همراهی شد.

این هنرمند اردبیلی که در فیلم‌ها، سریال‌ها و تله فیلم‌های مختلف به عنوان چهره‌پرداز حضور داشت 2 روز پیش دار فانی را وداع گفت و امروز در آرامستان قاسمیه اردبیل با حضور هنرمندان اردبیلی تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه مراسم تشییع این هنرمند اظهار داشت: استاد پرواسی نمونه اخلاق، ادب و تواضع در عرصه علم و هنر بودند و همواره سعی می‌کردند تا وظیفه و رسالت خود را به شایستگی انجام دهند.

امیر رجبی تصریح کرد: این هنرمند شهیر اردبیلی سال‌های طولانی در تهران و سایر استان‌ها به فعالیت‌های هنری ادامه داده و حتی با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی سعی کرد تا شاگردان بیشماری را تربیت و تحویل جامعه هنری کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آیین بزرگداشت این هنرمند ارزشمند و مراسم تشییع او با حضور مخاطبان بیشماری برگزار شد و قطعا هنرمندان استان سعی خواهند کرد تا با برگزاری آیین‌های بزرگداشت یاد و خاطره این استاد فقید و چهره ملی گریمور را گرامی بدارند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • چهره بازیگر سریال خانه‌به‌دوش بعد از ۲۰ سال | تصاویر
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟