Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ۲۰ دوچرخه‌سوار کوهستان در بخش مردان و زنان به اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه‌سواری برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ تایلند دعوت شدند.

اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان از ۲۶ تا ۳۰ مهر در کمپ تیم‌های ملی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

نفرات دعوت شده به این اردو در بخش مردان در رده سنی بزرگسالان و جوانان محمد پورشریف، حسن سیف اللهی و علی ظهراب زاده از آذربایجان شرقی، حسین زنجانیان و فراز شکری از تهران، طاها قابلی از قزوین، امین تیموری از خراسان رضوی، شایان اردلان  ازکردستان، سعید باقریان از زنجان، امین نجفی بزی از کرمان، امیرمهدی کردی از البرز، فرزاد خدایاری و محمدحسین اسکندری از فارس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانک شاه زیدی از اصفهان، شیرین زرین کلاه، مهسا ماویز و مونا فرح بخشیان از تهران، فرانک پرتوآذر از فارس، راحله فراهانی از البرز. یاسمن مدنی از چهار محال و بختیاری نفرات دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در بخش زنان و رده سنی جوانان و بزرگسالان هستند.

مهدی میرزا حسینی به عنوان مربی، حسن صدوقی به عنوان کمک مربی ومکانسین  و احسان سلیمانیان به عنوان سرپرست در این اردو در کنار ملی پوشان حضور دارند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان از ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود.

به همین منظور «مریم آزمون» سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو را اعلام کرد که رقیه جلال نسب از استان خوزستان در این اردو حضور خواهد داشت.

کد خبر 6095984

دیگر خبرها

  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا