Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:56:20 GMT

شعرهایی از «شهرام شیدایی» در شعر شبانه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۱۸۱

شعرهایی از «شهرام شیدایی» در شعر شبانه

شعرهایی از زنده یاد «شهرام شیدایی» شاعر و نویسنده « در شعر شبانه رادیو فرهنگ سه شنبه۲۳ مهرماه ساعت یک بامداد خوانده می شود

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ, برنامه «شعر شبانه» به قرائت اشعار شعرای مختلف اختصاص دارد و سه شنبه ۲۳ مهرماه در این برنامه ضمن معرفی زنده یاد « شهرام شیدایی » اشعار وی نیز قرائت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرام شیدایی متولد سال ۱۳۴۶ بود که دوم آذرماه سال ۱۳۸۸ به علت ابتلا به بیماری سرطان در سن ۴۲سالگی درگذشت و پیکرش در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد.


«آتشی برای آتشی دیگر»، مجموعه شعر (۱۳۷۳)، «آدم‌ها روی پل»، منتخب شعرهای ویسواوا شیمبورسکا، ترجمه به همراه مارک اسموژنسکی و چوکا چکاد (۱۳۷۶)، «شاید دیگر نتوانم بگویم»، ترجمه شعرهای صالح عطایی (بلکه داها دئینمه‌دیم) به همراه چوکا چکاد (۱۳۷۶)، «ثبت نام از کسانی که سوار کشتی نشده‌اند»، مجموعه داستان از هشت نویسنده‌ی ایرانی، گردآوری (۱۳۷۹)، «پناهنده‌ها را بیرون می‌کنند»، مجموعه داستان (۱۳۷۹)، «خندیدن در خانه‌ای که می‌سوخت»، مجموعه شعر (۱۳۷۹)، و «رنگ قایق‌ها مال شما»، ترجمه مجموعه آثار اورهان ولی (۱۳۸۳)، همچنین مجموعه شعر ترکی با عنوان «دلی لرین کولگ سی» (سایه‌ دیوانه‌ها) که اخیرا منتشر شده، از آثار منتشرشده او هستند.


از بین این آثار، مجموعه شعرهای «آتشی برای آتشی دیگر» و «خندیدن در خانه‌ای که می‌سوخت» و همچنین کتاب «رنگ قایق‌ها مال شما» ترجمه مجموعه آثار اورهان ولی، به چاپ دوم رسیده‌اند.


علاقمندان می توانند ساعت یک بامداد شنونده برنامه «شعر شبانه» برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ باشند.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین حب الحسین یجمعنا پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه شیراز مسجد کانون های مساجد رادیو فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • ماجرای جالب شاعر شدن شهرام شکیبا + فیلم
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • (عکس) هادی چوپان دچار شیدایی شده است؟
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • منیژه، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت