Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:22:39 GMT

آغاز خدمات دانشگاه پیام‌نور در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۳۲۷

آغاز خدمات دانشگاه پیام‌نور در مرز مهران

رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام گفت: خانواده بزرگ دانشگاه پیام‌نور از سراسر کشور می‌توانند از خدمات رفاهی دانشگاه در مرکز استان و شهرستان مهران بهره‌مند شوند.

دکتر «عباس سهراب‌زاده» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: ستاد اربعین دانشگاهیان پیام‌نور کشور در استان مستقر است و این دانشگاه با ارائه خدمات تخصصی در حوزه فرهنگی درخدمت زائران عتبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال متفاوت‌تر به موضوع اربعین وارد شده‌ایم، گفت: فعالیت‌های فرهنگی  را در دستور کار قرار داده‌ایم و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم خدمتی شایسته را به زائران ارائه دهیم.

 رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام ازبرپایی موکب این دانشگاه در مرز مهران خبر داد و گفت: خانواده بزرگ دانشگاه پیام‌نور از سراسر کشور می‌توانند از خدمات رفاهی دانشگاه در مرکز استان  و شهرستان مهران بهره‌مند شوند.

سهراب‌زاده از برگزاری نشست کارآفرینی با عنوان «انتقال تجربه» و با حضور 8 نفر از کارآفرینان مطرح کشور در این دانشگاه در طول نیمسال اول امسال خبر داد و ابراز امیدواری کرد این نشست برای دانشجویان رو فارغ‌التحصیلان دانشگاه در زمینه اشتغال مفید و اثرگذار باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام تصریح کرد: این دانشگاه با با 46 رشته در 9 مرکز واحد فعالیت دارد و اغلب دانشجویان در رشته‌های علوم انسانی وعلوم پایه، فنی و مهندسی و کشاورزی مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان این دانشگاه نیز کم شده است، تصریح کرد: امسال در جذب داشجو موفق‌تر عمل شد و داوطلبان ادامه تحصیل مزیت‌های دانشگاه پیام‌نور را دریافته‌اند به طوری که هم‌اکنون حدود 6000 دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام ادامه داد:  دانشجویان پیام‌نور به واسطه‌ی شرایط تحصیل در دانشگاه پیام‌نور و تکیه بر خواندن دقیق کتاب‌ها و آزمون‌های چهارگزینه‌ای در آزمون‌های کارشناسی ارشد به خوبی می‌درخشند به نحوی که حدود  38 درصد پذیرفته شدگان آزمون  ارشد فارغ‌التحصیل این دانشگاه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه پيام نور مرز مهران اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین

ایسنا/ایلام اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین تجمع خواهند کرد.

روابط عمومی دانشگاه ایلام اعلام کرد که تجمع و راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد.

این تجمع  زمان فردا، یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۴۰۳ ،  ساعت ۱۲ ظهر از جنب بانک تجارت به طرف مسجد الغدیر دانشگاه برگزار خواهد شد.

 سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «سیدمحمدرضا حسینی‌نیا» مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام خواهد بود.

روابط عمومی دانشگاه ایلام، از اساتید، کارکنان و دانشجویان ارجمند دانشگاه ایلام دعوت کرده تا در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از وحشی‌گری دولت و پلیس ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادیخواه حامی مظلومان غزه اعلام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تعلیق دانشجویان حامی فلسطین را از تحصیل آغاز کرد
  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا دانشجویان حامی فلسطین را تهدید به تعلیق از تحصیل کرد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین