Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@14:48:42 GMT

عارف رئیس فراکسیون امید باقی ماند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۰۸۱۹

عارف رئیس فراکسیون امید باقی ماند

مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون را در سال چهارم مجلس انتخاب کردند.

به گزارش مهر، فاطمه سعیدی با اشاره به جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز ابتدا تحلیلی از مسائل سیاسی روز داخل و خارج کشور و همچنین انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی از طرف نمایندگان مطرح شد و سپس انتخابات هیات رئیسه فراکسیون برای سال چهارم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق رای اعضای مجمع عمومی، «محمدرضا عارف، محمدرضا تابش، عبدالکریم حسین‌زاده، مصطفی کواکبیان، فاطمه سعیدی، محمد فیضی، رضا انصاری، الیاس حضرتی، غلامرضا تاج‌گردون» اعضای هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در سال چهارم هستند. انتخابات ارکان هیئت رئیسه نیز در اولین جلسه فراکسیون بعد از تعطیلات دو هفته‌ای مجلس برگزار می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمدرضا عارف عارف فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که در جلسه علنی مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید طی نامه شماره ۲۵۴۰۶ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ توسط رئیس جمهور ابلاغ شد.

در ابلاغیه رئیس جمهور خطاب به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه کشور و بانک مرکزی آمده است: در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به پیوست «قانون تأمین مالی تولید و زیرساختها» که در جلسه علنی روز سه شنبه مورخ بیست و دوم اسفند ماه یکهزار و چهارصد و دو مجلس شورای اسلامی، تصویب شده و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسیده و طی نامه شماره ۶۵-۱۱/‏۶۷۱۴‬ مورخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی واصل گردیده است، جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • راند دوم
  • حق مسکن کارگران ۲ برابر می‌شود؟
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟