Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ هلیو سوسا در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی سختی در پیش داریم. ایران یکی از بهترین تیم‌های آسیاست و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد خود را برابر این تیم ارائه کنیم. پیروزی در این مسابقه باعث می‌شود که به صدر جدول گروه C صعود کنیم.

وی درمورد مقایسه برتری یک بر صفر شاگردانش برابر کامبوج با پیروزی ۱۴ بر صفر ایران مقابل این تیم تصریح کرد: این دو مسابقه شرایط بسیار متفاوتی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر طولانی‌مدتی برای رسیدن به کامبوج پشت سر گذاشتیم و روی چمن مصنوعی بازی کردیم. در این مسابقه فرصت‌های گلزنی بسیاری به وجود آوردیم که کار ما را برای ادامه بازی راحت کرد.

سرمربی بحرین با تمجید از ملی‌پوشان کشورمان گفت: به مصاف تیمی می‌رویم که در رتبه بیست‌وسوم جهان است. تیم ما درون مستطیل سبز می‌جنگد و تلاش می‌کند بهترین عملکرد و بازی رو به جلویی ارائه کند. بیشتر بخوانید: تلاش بحرینی‌ها برای پر کردن ورزشگاه در دیدار با ایران کری‌خوانی بحرینی‌ها برای تیم ملی فوتبال ایران

سوسا درمورد پیروزی شاگردانش مقابل تیم ملی آذربایجان در دیداری دوستانه خاطرنشان کرد: این مسابقه نکات مثبت بسیاری برای ما داشت. دو گل به آذربایجان زدیم و به جز آن، موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم. تیم ما در این مسابقه در بهترین فُرم بود، اما در بازی‌های رسمی، جایی برای تکرار اشتباهات دیدار‌های تدارکاتی مانند آذربایجان نداریم.

وی با اشاره به آمادگی تیمش برای دیدار مقابل ایران گفت: همه بازیکنان ما آماده این مسابقه هستند. اسماعیل عبداللطیف یکی از بهترین بازیکنان ماست که روحیه و تجربه بالایی دارد و حضورش در ترکیب تیم بسیار مهم است.

 

 

 

منبع: خبرآنلاین خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سرمربی بحرین تیم ملی بحرین بازی ایران و بحرین تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی در مصاف با قرقیزستان نمایش خوبی داشت و موفق شد با 6 گل این تیم را از پیش رو بردارد.

این پیروزی در حالی برای وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد که حسن زاده نمایش درخشانی در طول این مسابقه داشت. او ارسال کننده پاس گل‌های چهارم و پنجم ایران بود و گل ششم را هم با تکنیک خاصی به ثمر رساند. 

در پایان مسابقه مطابق انتظار مسئولان برگزاری مسابقه حسن زاده را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کردند و او حالا با روحیه بهتری آماده دیدار نیمه نهایی و فینال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان