Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر باشگاه شاهین بوشهر واگذار خواهد شد.

طرفداری- سعید مسیگر، سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، می گوید مدیران این باشگاه پیش از واگذاری باشگاه، استعلام‌های لازم را از نهادهای نظارتی می‌گیرند.

سعید مسیگر، سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جلسه واگذاری باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به شرکت نفت پارس طلاییه اظهار داشت:

ما نشستی با جهانیان (مالک شرکت نفت) برگزار کردیم و پس از آن، جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان این شرکت، شرایط موردنظر خود را ارائه کرده بودند که ما روی بند به بند درخواست‌های شرکت، پیشنهادهای خود را نوشتیم و به آنها ارسال کردیم.

وی درباره سابقه نه چندان خوب جهانیان در مالکیت باشگاه نفت تهران گفت:

اگر در تمام موارد با او به توافق برسیم، از نهادهای بازرسی استعلام‌های لازم را می‌گیریم و این‌گونه نیست پس از توافق در تمام بندها، پای امضای قرارداد برویم. باید همه‌ی جوانب را در نظر بگیریم و علاوه بر آن، قرارداد محکمی ببندیم. قطعاً اعضای شورای شهر روی کار شهردار نظارت می‌کنند و همه چیز مطابق قوانین معاملات شهرداری پیش می‌رود.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری شهرداری بوشهر در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است این باشگاه به جهانیان واگذار شود یا شرکت او صرفاً به عنوان اسپانسر فعالیت خواهد کرد، تصریح کرد:

بستگی دارد که به چه توافقی برسیم. ما پیشنهاد خود را برای واگذاری یا اسپانسری باشگاه ارائه کردیم و منتظریم ببینیم کدام یک از آنها اتفاق می‌‌افتد. اگر بخواهیم باشگاه را واگذار کنیم، باید حدود 10 روز آینده رخ دهد و این‌گونه نیست که به پایان فصل موکول شود.

مسیگر در مورد مذاکره مدیران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با علی دایی، علی کریمی و نادر دست‌نشان خاطرنشان کرد:

هفت هشت گزینه را برای سرمربیگری شاهین در نظر داشتیم که به سه نفر نهایی رسیدیم و آنها را در جلسه بعدی هیئت مدیره مطرح می‌کنیم. البته از این تعداد هم نتوانستیم با یک نفر به توافق برسیم. علی دایی و علی کریمی هم از ابتدا گفتند نمی‌توانند بیایند و حضور آنها منتفی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد از پیشنهاد مصر در مورد توافق آتش بس و آزادی اسرا در غزه حمایت می‌کند و از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست تا آن را تصویب کند.

براساس گزارش آر تی، گالانت در این خصوص گفت: این یک معامله خوب است و این وظیفه ماست که اسرا و به عنوان وزیر دفاع (جنگ) و نخست وزیر را بازگردانیم.

گالانت گفت که او علناً از این معامله تمجید نکرد تا هزینه آن افزایش پیدا نکند. وزیر جنگ اسرائیل در جلسه کابینه صهیونیستی اعلام کرد که این فرصتی برای تل آویو است تا اسرای خود را بازگرداند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که گالانت قویاً از این توافق حمایت و اشاره کرد که در جلسه کابینه نظامی پیشنهاد مصر تصویب شد. او تأیید کرد که این طرح مورد حمایت همه اعضای کابینه جنگ، از جمله روسای تشکیلات دفاعی قرار گرفته است.

او توضیح داد که نتانیاهو در ابتدا ملاحظات خود را ابراز کرد، اما این پیشنهاد در نهایت تصویب شد. رسانه‌ها گزارش دادند که در جلسه کابینه که پس از جلسه شورای جنگ برگزار شد، نتانیاهو و روسای تشکیلات دفاعی تصمیم گرفتند از ترس افشای اطلاعاتی که به مذاکرات آسیب می‌زند، آن را به اعضای کابینه توسعه یافته ارائه نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی است/ توافق حاصل نشد
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • جزئیات توافق پیشنهاد شده به حماس؛ سه مرحله در ۱۲۴ روز
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در بوشهر برگزار شد