Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:57:13 GMT

تیم با ارزش آسیایی‌ها با حضور ایرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۱۳۱۸

ترانسفرمارکت با انتشار ترکیب 11 نفره ارزشمندترین بازیکنان آسیایی، نام سه بازیکن ایرانی را در آن قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش سه بازیکنی هستند که در ترکیب 11 نفره ارزشمندترین بازیکنان آسیایی حاضر شده‌اند. میلاد محمدی، مدافع چپ ملی پوش ایران که در این فصل راهی لیگ بلژیک و تیم خنت شده، در کنار سردار آزمون ستاره این روزهای تیم سنت پترزبورگ روسیه و تیم ملی ایران و همچنین علیرضا جهانبخش که امیدوار است با بهبود مصدومیت بتواند نمایش درخشانی در برایتون همانند روزهای خوبش در آلکمار به جا بگذارد، در این ترکیب حضور یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چهار بازیکن ژاپنی، دو بازیکن استرالیایی و دو بازیکن از کره جنوبی دیگر بازیکنان حاضر در این لیست هستند و هونگ مین سونگ که در تاتنهام انگلیس حضور دارد با 80 میلیون یورو، ارزشمندترین بازیکن این لیست محسوب می‌شود.

 


جهانبخش که فصل گذشته بعد از درخشش در لیگ هلند و آقای گلی در این کشور راهی برایتون شده بود، اکنون جزو گرانترین بازیکنان این تیم انگلیسی محسوب می‌شود و در ترانسفرمارکت ارزش او 12 میلیون تخمین زده شده است. میلاد محمدی با 3.5 و سردار آزمون با 17 میلیون یورو از سوی این سایت معتبر ارزشگذاری شده اند.

 

تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ برایتون میلاد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران علیرضا جهانبخش سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ برایتون میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت

در دیداری حساس از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم میزبان یوونتوس است. سه امتیاز این بازی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم به خصوص رم بسیار اهمیت دارد. با توجه به فشردگی بازی ها، دنیله ده روسی در این دیدار مهم شاید چند بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ لئوناردو اسپیناتزولا، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون به دلیل مصدومیت جزیی و خستگی عضلانی در تمرینات روز گذشته رم غایب بودند. حضور آنها در ترکیب رم برای دیدار با یوونتوس قطعی نیست و احتمال می رود ده روسی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت آنها، به این سه بازیکن استراحت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت