Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نائب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی در حاشیه جلسه علنی نوبت عصر امروز پارلمان با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از اقدام سپاه در راستای دستگیری روح‌الله زم سرکرده کانال خبری ضد نظام آمد نیوز اظهار کرد: همان طور که مردم مطلع شدند عامل برانداز ضد انقلاب و شخصی که در جریان اغتشاشات دی ماه ۹۶ نقش پررنگی داشت و ظلم فاحشی به شهدای هسته‌ای کرد و از طرفی جاسوس رسانه‌های معاند بود توسط واحد اطلاعات سپاه پاسداران طی یک عملیات پیچیده به دام افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: معتقدم که در درجه اول دل شهدا، امام شهدا و در درجه سوم قلب تمام کسانی که دلشان برای امنیت کشور می‌تپد خوشحال شد و امیدوارم که این دستگیری درس عبرتی برای کسانی باشد که کشور خود را می‌فروشند و در کشور‌های خارجی پناهنده می‌شوند و تصور می‌کنند که نمی‌توانند از فضای مجازی علیه نظام اسلامی استفاده کنند.   جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت: امیدوارم کسانی که پناهنده شدند و عملیات براندازانه علیه نظام انجام می‌دهند درس عبرت بگیرند چرا که روح الله زم به شهدا، انقلاب و جمهوری اسلامی خیانت کرد و مدتی که در خارج از کشور به سر می‌برد در تلاش بود که یک نظام براندازانه با کانال خبری خود به راه بیاندازد که به لطف خدا و به برکت خون شهدا با اقدام سپاه پاسداران این نقشه مغفول ماند.

نائب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی ادامه داد: سپاه پاسداران بعد از عملیات موفقیت امیز ریگی که همه آن را یک اتفاق دانستند و قصد توجیه آن را داشتند نشان داد که به ناحق در لیست تروریستی ترامپ پریشان احوال قرار گرفته است.

او در پایان گفت: مجددا امیدورام که این اتفاق درس عبرتی برای کسانی باشد که می‌خواهند به نظام شهدایی جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی اخبار مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • چشم اسرائیل را در عملیات وعده صادق نشانه گرفتیم
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد