Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید آرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران صبح امروز به همراه شهردار منطقه 4 و مسئولان شهرداری این منطقه و همچنین کارشناسان و مشاوران کمیته محیط زیست و خدمات شهری از بخش‌های مختلف فاز 2 باغ پرندگان تهران بازدید و در جریان وضعیت این پارک در حال تاسیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازدید پوشش گیاهی و نحوه آبیاری ، وضعیت عمرانی، وضعیت ایمنی سازه‌ها، تنظیم درجه حرارت و وضعیت بهداشتی پارک مورد بحث قرار گرفتند. 

نحوه تامین پرندگان این باغ و چگونگی انتقال آنها، شرایط نگهداری و وضعیت دامپزشکی پرندگان، وضعیت ارتباط میان بازدیدکنندگان و پرندگان از جمله موضوعات ویژه‌ای بودند که در این بازدید از سوی سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مورد تاکید و بررسی قرار گرفتند. 

در این بازدید مقرر شد نماینده‌ای از شبکه تشکل‌های محیط زیستی مردم‌نهاد در فاز دو باغ پرندگان در زمینه نظارت همکاری کند. 

فاز دو باغ پرندگان در وسعتی حدود هفت و نیم هکتار با حدود چهار هزار و 200 پرنده از 110 نوع گونه در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرندگان شورای اسلامی شهر تهران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری