Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@16:37:16 GMT

امرودی در زمره نجومی‌بگیران نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۱۸۹۴

سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران  یکی از قوی ترین تشکیلات فرهنگی تاثیرگذار در تهران و بلکه کشور می‌تواند باشد، در این دو سال حضور موثر و مبارک دوست ازاده دکتر سعید اوحدی منشاء برکات و فعالیت‌های ارزشمدی بوده است که جای بسی قدردانی دارد ؛

اخبار اجتماعی- اکنون که سازمان موصوف در آستانه انتخاب مدیر جدید است، نام‌های متعددی برای تصدی این جایگاه مهم فرهنگی مطرح شده است، از آنجا که نام بنده و حجت الاسلام والمسلمین  امرودی در برخی شبکه‌های مجازی برده شده و متاسفانه متعاقب آن،  تخریب جناب آقای امرودی آغازگردید، از منظر اخلاق دینی و انسانی بر خود فرض دانستم تا در حد توان و شناخت از ایشان به برخی این اتهامات و ابهامات پاسخ دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین امرودی از مدیران مجرب و متعهد کشور در چند دهه گذشته بوده اند و تجارب و پیشینه مدیریتی ایشان در دوره‌های مختلف روشن و قابل دفاع است. ایشان دارای  سوابق بالای مدیریتی در جبهه و جهاد و سایر جبهه‌های نظامی و فرهنگی است که من در این مجال در مقام بیان آنها نیستم.

اما آنچه در این فضای مسموم رسانه‌ای می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که   به عنوان عضو شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم وفردی که در مسئولیت پیشین ایشان یعنی معاونت فرهنگی و اجتماعی کار کرده ام واز نزدیک شاهد   فعالیت ها، برنامه هاو عملکرد، ایشان بودم او را مدیری  لایق، فراجناجی و دارای ایده‌ها و اندیشه‌های فرهنگی روشن و به روز در عرصه فرهنگی و اجتماعی  می‌دانم. جناب امرودی نه در زمره نجومی بگیران بوده،  و نه دارای پرونده باز و مفتوح در نهادهای نظارتی است و پس از بازرسی قوه قضائیه حکم برائت و منع تعقیب گرفته است.

متاسفانه در سال‌های گذشته کم رنگ شدن اخلاق در عرصه سیاسی کشور، منشا بروز بی‌حرمتی ها و اتهام‌های بی‌اساس   به  برخی از مدیران خدوم کشور شده است  که جبران آن به سادگی ممکن نیست .متاسفانه  بد اخلاق‌های سیاسی باعث سلب اعتماد مردم و هدررفتن سرمایه ها و منابع انسانی کشور  شده است. گرچه احترام به رای و نظر مردم را در انتخاب مدیران باید مد نظر باشد اما بی‌محابا هر کس را که در دوره گذشته مسولیت داشته است را مساله دار معرفی کردن نیز به دور از دین و آموزه اخلاقی است که امیدوارم این شیوه نادرست و خسارت‌آمیز برچیده شود. ما باید نشان دهیم پیش از گرایش سیاسی، مسلمان هستیم و پای بند اخلاق و  اوامر ونواهی الهی هستیم. همین یک آیه کافی است که ادبیات ما چارچوب داشته باشد:

لا تقف ما لیس لک به علم

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران امرودی نجومی بگیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟

زی‌سان: از چند روز گذشته خبری تحت عنوان «خبر خوش برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد/ واریز این مبلغ تا ساعاتی دیگر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی» در برخی رسانه‌های زرد و فیک‌نیوزها منتشر شده است. اما شواهد نشان می‌دهد دستکم تا هفته آینده خبری خوبی برای مددجویان کمیته امداد و مستمری بگیران بهزیستی مخابره نخواهد شد. 

ماجرا از این قرار است که هنوز تکلیف اضافه حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد مشخص نشده است و محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) درباره میزان افزایش حقوق مستمری بگیران توضیحاتی ارائه داد.

محمد اسدی (رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور) گفت: در روز‌های گذشته، نشستی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان ایشان در مورد افزایش مستمری بازنشستگان و نرخ این افزایش داشتیم که به جمع‌بندی نرسیدیم؛ این نشست نتیجه‌ای نداشت و قرار شد هفته آینده مجدداً نشستی برگزار و در مورد میزان افزایش مستمری ۱۴۰۳ تصمیم‌گیری شود.

خواسته‌ی ما، اجرای دقیق مر قانون است؛ ما به صراحت خواستار اجرای قانون هستیم؛ به طور مشخص بایستی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی اجرایی شده و مستمری بازنشستگان به اندازه‌ی میزان افزایش هزینه‌های زندگی افزایش یابد.

انتظار می‌رود نرخ افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در نشست هفته آینده با مدیرعامل و مدیران و کارشناسان سازمان تعیین تکلیف شود

tags # افزایش حقوق سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • استاندارد پرورش حلزون هنوز تدوین نشده
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود