Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص آخرین وضعیت نفتکش سابیتی گفت: با اقدامات به موقع توسط دریانوردان حاضر در کشتی موفق به مدیریت حادثه و خسارت شدیم تا جایی که از ادامه نشت نفت از کشتی و ایجاد آلودگی جلوگیری شد.

وی ادامه داد: کشتی سابیتی با شرایط پایدار مسیر خود به سمت خلیج فارس ادامه می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود که تا ٩ روز آینده به بندرعباس برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستاد خبر داد که به محض ورود سابیتی به بندرعباس تعمیرات مورد نیاز برای رفع خسارت وارد شده به کشتی آغاز خواهد شد.

بر اساس اظهارت مدیرعامل سازمان بنادرو دویانوردی سابیتی اکنون در حدود تنگه باب المندب رسیده است به زودی وارد خلیج عدن می‌شود و از آنجا از طریق شمال اقیانوس هند به تنگه هرمز و سپس بندر عباس می‌رسد.

راستاد میزان محموله نفت کش را ١٤٠ هزار تن نفت خام اعلام کرد و خبر داد که با اقدامات به موقع میزان نشت نفت به صفر رسیده است و خسارتی به محموله کشتی وارد نشده است.

راستاد علت حادثه را اصابت شی خارجی (موشک) اعلام کرد و گفت: مراجع ذی صلاح در حال بررسی دلیل ایجاد حفره در بدنه کشتی هستند.

راستاد هم چنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده کشتی انگلیسی که حدود یک ماه پیش توسط ایران رفع توقیف شد، گفت: پرونده حقوقی کشتی انگلیسی در دادگاه بندرعباس باز است، اما هنوز رقم غرامتی که باید به ایران پرداخت کنند مشخص نشده است.

وی گفت: به زودی متخصصان و کارشناسان دریایی میزان غرامت را اعلام و نماینده کشتی در ایران موظف به پرداخت خسارت وارده است.

منبع: ایرنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دادگاه بندرعباس نفتکش ایرانی دریای سرخ شمال اقیانوس هند تنگه هرمز تنگه باب المندب نفتکش سابیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود

مشعل المپیک پاریس فردا وارد بندر مارسی خواهد شد.

به گزارش فارس، مشعل المپیک پاریس قرار است روز چهارشنبه مقابل جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر در بندر مارسی وارد فرانسه شود. این مشعل 12 هزار کیلومتر را با کشتی طی کرده و فردا وارد مسیر خشکی و بندر مارسی خواهد شد.

تونی استانگوئه رئیس کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک در این باره گفت: این چیزی است که ما برای مدت طولانی منتظرش بودیم. صد سال پس از آخرین میزبانی، مشعل به خانه برمی‌گردد.

بیش از هزار قایق دیگر کشتی حمل مشعل را همراهی خواهند کرد. آتش‌بازی و موسیقی هم قرار است در حین انتقال مشعل انجام شود. این مراسم به طور زنده پخش خواهد شد.

بیش از 6 هزار نیروی امنیتی مراسم را پوشش خواهند داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد