Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@21:01:10 GMT

قدردانی بسیج از سازمان اطلاعات سپاه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۲۴۹۲

سازمان بسیج مستضعفین در پی دستگیری روح الله زم سر شبکه فتنه انگیز و خبیث رسانه معاند آمد نیوز پیام قدردانی صادر کرد.

اخبار سیاسی- در این پیام آمده است:

عمل انقلابی و به هنگام پاسداران گمنام امام زمان (عج) در به دام انداختن و دستگیری جاسوس فتنه گر و نوکر سرویس های جاسوسی بیگانه دستاوردی شگرف در کارنامه زرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشتی آهنین بر دهان یاوه سرایان همسوی رسانه های خائن است که در ایجاد یاس، نومیدی و تفرقه افکنی در میان ملت شریف اسلامی از هیچ تلاشی فروگزار نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سر شبکه، عوامل و گردانندگان این رسانه زبون، پلیدانی دشمن شاد کن و هم نوا با سرویس های اطلاعاتی چند کشور با محوریت رژیم امریکای خیانتکار بودند که نسخه حیات بخش اسلام و حاکمیت قرآن و ولایت فقیه را تهدیدی در برابر مطامع ننگین خود می دیدند و در پهنه رسانه ها به وارونه سازی، فریب و برچسب زنی و انگاره سازی روی آورده بودند.

خداوند متعال را شاکریم که در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتورهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز در ایامی که خیل عظیم مشتاقان به دیار حسینی رهسپار هستند، الطاف جلیه خود را شامل این ملت عزیز و حسینی نمود و بارزه ای از قدرت اسلام و پاسداران ولایت را با دستگیری این عنصر مزدور و دین فروش متجلی ساخت.

سازمان بسیج مستضعفین با قدر شناسی از این حرکت بهنگام و انقلابی، از دستگاه امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران گمنام امام زمان (عج) که همگی افتخار عضویت در نهاد عظیم بسیج را دارند قدردانی نموده و یقین واثق دارد سپاه قلل افتخار را با افتخار به پیش برده و تا اهتراز پرچم اسلام بر فراز قلل جهان و نابودی صهیونیسم و رژیم امریکای مستکبر لحظه ای از پای نخواهد نشست.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روح الله زم آمد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران