Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@18:34:35 GMT

مدت زمان دوری نیمار از میادین؛ چهار هفته

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۲۵۲۹

مدت زمان دوری نیمار از میادین؛ چهار هفته

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به مدت یک ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.


به گزارش "وزش سه"، کابوس مصدومیت دست بردار ستاره برزیلی نیست و بعد از آنکه نیمار در دیدار دوستانه سلسائو مقابل تیم ملی نیجریه مغلوب شد، پاری سن ژرمن خبر از دوری چهار هفته ای وی از میادین داد. نشریه اکیپ ساعتی قبل مدعی شد باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن اعلام کرد نیمار به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای چپ و  ضایعه درجه دو که در بازی تیم ملی برزیل مقابل نیجریه رخ داده بود، به مدت چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بدین ترتیب اگر زمان بازگشت ستاره برزیلی را یازده نوامبر در نظر بگیریم، نیمار چهار مسابقه لیگ فرانسه از جمله سفر به مارسی در تاریخ هفده اوکتبر و بازی خانگی و خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا برابر کلوپ بروژ را از دست خواهد داد.

 

در سالهای اخیر و از زمان انتقال به پاری سن ژرمن، نیمار در بسیاری از مقاطع فصل به دلیل مصدومیت غایب بوده و حالا دوباره این بازیکن که فصل را فوق العاده آغاز کرده بود، مدتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد

نیمار از دنبال کنندگانش خواسته است تا به یاری آسیب دیدگان بشتابند. 

نیمار، ستاره الهلال، پس از ارائه کمک‌های غذایی به سیل‌زدگان برزیل، پیامی منتشر کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این روزها، سیلی گسترده پس از بارش شدید باران در سراسر برزیل جاری شده است. طبق آخرین گزارش‌های رسانه‌ها، نزدیک به 85 نفر جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۱۵۰ هزار نفر از خانه‌های خود آواره شده‌اند. در این زمان سخت، نیمار ستاره برزیلی با ارسال کمک‌های غذایی به کشورش و تشویق مردم به کمک بیشتر، دست یاری رساند.

این ستاره 32 ساله تصویری از یک هواپیمای حامل کمک‌های غذایی به برزیل را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت:

اصلا دوست ندارم همه کارهایی را که انجام می‌دهم یا کمک‌هایی که می‌کنم را به اشتراک بگذارم، چرا که کسی که این کار را انجام می‌دهد، آن را از ته قلبش انجام می‌دهد، نه برای دیده شدن. بنابراین، این پست برای تشویق بیشتر مردم به کمک است. می‌خواستم از خلبانان هواپیما و همه افراد مشارکت کننده، تشکر کنم. از راه دور دعا می‌کنم که همه چیز به حالت عادی برگردد... حواس پدرم به من هست و تمام کمک‌های ممکن را انجام می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره‌ای که پدرش عاشق ژاوی بود!‏
  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • «به آمار مزخرف ام باپه نگاه نکنید؛ بر خلاف او، مسی و نیمار همه‌جای زمین حضور داشتند»
  • شوک و ناراحتی حذف: ستاره PSG با گریه رفت
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • رئال مادرید یا بایرن مونیخ؟ واکنش جالب کیلیان ام باپه به پرسش خبرنگار! / عکس
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم