Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ديدار تيم هاى فوتبال اميد ايران و استراليا با نتيجه دو بر يك به سود شاگردان حميد استيلى به اتمام رسید. تاریخ انتشار: 21:07 - 22 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۸۰۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال تیم فوتبال امید از ساعت ١٨:١٥ در زمین باشگاه الدحیل قطر به مصاف استرالیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید‌ها از ابتداى بازى تیم برتر میدان بودند و موفق به ایجاد موقعیت‌هاى مناسبى روى دروازه حریف شدند.

در دقیقه ٥ رضا جبیره با نفوذ از دفاع چپ در یک موقعیت ایده آل على شجاعى را صاحب توپ کرد تا شاگردان استیلى با یک گل از حریف خود پیش بیافتند. در ادامه استرالیا به دنبال جبران نتیجه بود که معراج اسماعیلى موفق به مهار شوت بازیکن این تیم شد.

بازى هوشمندانه امیدهاى ایران در دقیقه ٢٥ براى دومین بار خط دفاع استرالیا را تسلیم کرد و اینبار عارف آغاسى موفق به گشودن دروازه با یک ضربه سر دقیق شد.

استرالیا در دقایق پایانى به دنبال جبران گل‌هاى خورده بود، اما نتوانست از مدافعان ایران عبور کند و نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید. در دقیقه پایانى این نیمه داور مسابقه یک پنالتى مسلم روى امیر روستایى را نادیده گرفت.


در نیمه دوم استرالیا به دنبال جبران نتیجه بود و با پنالتى دقیقه ٤٧ یکى از گل هاى خورده را جبران کرد و در پایان ۹۰ دقیقه این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم کشورمان به اتمام رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم فوتبال تیم ملی امید المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امارات برگزار شد و در نهایت با برتری ۳ بر صفر آرسنال به پایان رسید.

آرسنال در دیدار قبلی خود مقابل تاتنهام با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیده بود و در تلاش برای رسیدن به جام قهرمانی است.

در آخرین لحظات نیمه نخست دیدار امروز، بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

در دقیقه ۷۰، لئاندرو تروسار با یک بغل پا توانست برای دومین بار دروازه بورنموث را باز کند. در وقت‌های پایانی نیمه دوم دکلان رایس گل سوم تیمش را زد تا شاگردان میکل آرتتا این بازی را با برتری سه بر صفر به اتمام برسانند.

آرسنال با این برد ۸۳ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول مستحکم کرد و بورنموث نیز با ۴۸ امتیاز در رده دهم باقی ماند.

هم اکنون، منچسترسیتی با ۷۹ امتیاز و دو بازی کمتر نسبت به آرسنال در رتبه دوم جدول دارد. منچسترسیتی از ساعت ۲۰ امشب پذیرای ولورهمپتون است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • اوزونیدیس: فوتبال «بکش زیرش» را بازی نمی‌کنم/ داریم یک تیم می‌سازیم
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!