Web Analytics Made Easy - Statcounter

جادوگر پیشنهاد شاهینی ها را رد کرد.

طرفداری- سعید مسیگر، سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید ۳ گزینه برای سرمربی‌گری تیمش انتخاب شده و تا قبل از مسابقات جام حذفی سرمربی جدید شاهین انتخاب می‌شود.

سعید مسیگر، سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مذاکره مسئولان باشگاه با علی کریمی برای سرمربی‌گری این تیم گفت:‌

علی کریمی جزو گزینه‌های ما برای هدایت تیم شاهین بوشهر بودند اما ایشان این پیشنهاد را رد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره سرمربی آینده شاهین بوشهر گفت:‌

ما سه گزینه را برای سرمربی‌گری تیم شاهین بوشهر نهایی کردیم و قرار است فردا (سه‌شنبه) در جلسه هیات مدیره آنها را بررسی کنیم و سعی می‌کنیم قبل از مسابقات جام حذفی، سرمربی جدید معرفی شود تا کارهای مورد نظر را پیش ببریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج اریک تن هاخ جدی شد؛ ساوتگیت به اندازه توخل شانس دارد؟

منچستریونایتد امیدوار است اریک تن هاخ طی 4 بازی آینده نتایج بدتری را رقم نزند. 

طرفداری | در آستانه دیدار یک‌شنبه مقابل آرسنال، اخبار رسانه‌ها به هیچ عنوان به نفع اریک تن هاخ نیست. 

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ، جانشین او را صرفا بر اساس تعداد جام‌های به دست آمده انتخاب نخواهد کرد. این موضوع باعث تقویت شانس گرت ساوتگیت برای هدایت شیاطین سرخ می‌شود. مطابق گزارش منابع آگاه، شیاطین سرخ قصد ندارند سرمربی هلندی را پیش از فینال اف‌ای کاپ اخراج کنند اما خطر برکناری او به محض پایان فصل هر لحظه جدی‌تر می‌شود. سرمربی تیم ملی انگلیس، یکی از گزینه‌های جانشینی تن هاخ به شمار می‌رود. او خلاف برخی گزینه‌های دیگر مانند توماس توخل، هنوز هیچ جامی به عنوان سرمربی به دست نیاورده است، اما به نظر نمی‌رسد این موضوع علیه او به کار گرفته شود.

هنوز مشخص نیست که آیا در صورت برکناری تن‌هاخ، یونایتد حاضر است تا بعد از یورو برای انتخاب جانشین او صبر کند. گفته می‌شود منچستریونایتد با توجه به تجربیات گذشته باشگاه‌های دیگر، تمایلی ندارد اولویت را بر موفقیت کوتاه‌مدت قرار دهد و ریسک شکست در بلند مدت را بپذیرد. این موضوع به معنای کنار رفتن توماس توخل یا گزینه‌های مشابه از بین گزینه‌ها نیست، سرمربی سابق چلسی برای همکاری با اولدترافورد علاقه دارد. با این حال، سیاست گروه اینئوس، شانس همکاری را برای گرت ساوتگیت و گراهام پاتر نیز فراهم می‌کند. آن‌ها هیچ جامی نبرده‌اند اما می‌توانند به عنوان یک گزینه تلقی شوند. به خصوص ساوتگیت که پیش‌تر در «محیط مسموم» تیم ملی انگلیس، در تیم‌سازی و تحولات ساختاری موفق عمل کرده است. 

نشریه تایمز روز گذشته خبر داده بود منچستریونایتد قصد ندارد با اخراج اریک تن هاخ پیش از فینال جام حذفی، واهمه بزرگی را در اولدترافورد ایجاد کند. با این حال اگر طی بازی‌های آینده اوضاع در وضعیت بدتری قرار بگیرد، ممکن است به صورت موقت درن فلچر جانشین مرد هلندی شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • اخراج اریک تن هاخ جدی شد؛ ساوتگیت به اندازه توخل شانس دارد؟
  • مورینیو: رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال به خاطر رُم اشتباه بود
  • کریمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی شد
  • کریمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی شد
  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها
  • بیست و سه گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ!
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ