Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:31:08 GMT

۲۹ داستان در روز پایانی جشنواره قصه گویی یزد اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۳۱۳۶

۲۹ داستان در روز پایانی جشنواره قصه گویی یزد اجرا شد

حسین پیغمبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی از ۱۶ مهر آغاز شده است، اظهار داشت: در طول برگزاری این جشنواره در مجموع ۱۶۸ قصه طی پنج روز اجرا شد که ۲۹ قصه امروز اجرا شد.

وی عنوان کرد: امروز در نوبت صبح ۱۳ قصه در بخش زنان و مردان بالای ۱۸ سال اجرا شد که از جمله این قصه ها می توان به بهلول و موش های آهن خوار، گنجشک و پنبه دانه، رضایت نامه، ضربه کاری، سنتی، خرسی که می خواست خرس بماند، کدینو، دختر آفتاب و دیو سیاه، هفت خروس سحر، پسته و هفت برادر، حسن کچل، آدی و بودی و آن بالا، این پایین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیغمبری بیان کرد: در نوبت عصر نیز ۱۶ قصه در بخش زنان و مردان بالای ۱۸ سال اجرا شد که کچل و اسب شاه پریان، پری مهربون کجاست، سپیدار سخنگو، حاکم نادان و دزد بدجنس، تنهایی حاجی نه نه، پری کوچولو، در سایه سار مهربانی، پهلوان علی عسگر یزدی، هدیه فرمانروا، جان شما کجاست، شیرینی های ننه قمر، فیل کوچولو دماغت کو و .... از جمله این قصه هاست.

دبیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی یادآور شد: مراسم اختتامیه نیز روز سه شنبه، ۲۳ مهرماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار می شود و آثار برتر به بخش منطقه ای و ملی راه خواهند یافت.

کد خبر 4746960

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان استان يزد اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شیراز رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی