Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- جلسه دادگاهی پل گاسکوئین، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس که به آزار جنسی یک زن در قطار متهم شده است، پس از انتظار بسیار برگزار شد.

اسکای گزارش می‌دهد: اعضای هیأت منصفه دادگاه تیساید کراون می‌گویند گاسکوئین پس از این که قربانی را بدون اجازه بوسید، با اعتراض سایر مسافران مواجه شد ولی گفت که هدفش از این کار بالا بردن اعتماد به نفس طرف مقابل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک سابق نیوکاسل، تاتنهام، رنجرز، میدلزبرو و اورتون در دادگاه مدعی بود در سفر از یورک به نیوکاسل در آگوست ۲۰۱۸، به کسی آزار جنسی نرسانده است. قربانی که اطلاعاتش محرمانه باقی مانده است، می‌گوید او مرد مقابل خود را نمی‌شناخت. بر اساس گفته‌های او، گاسکوئین فرد پر سر و صدایی بود که تکه‌هایی از غذا بر روی لب و دهانش دیده می‌شد. او همچنین از افتادن بطری‌هایی در کف قطار گفته است. قربانی در شرح ماجرا می‌گوید:

مشخص بود مست است و از خود بیخود. تلاش کردم با استفاده از هدفون خودم، سر و صدایش را نشنوم. در میانه‌های راه از من پرسید آیا طالع‌بین هستم یا نه. جواب دادم نه و تلاش کردم به طرف دیگری برگردم. 

قربانی می‌گوید در ادامه سفر، متجاوز تلاش کرده است تا چسبیده به او بنشیند ولی خودش را کنار کشیده است.

دائما می‌گفت «متأسفم» و من هم گفتم ایرادی ندارد. نگاه به بیرون از پنجره بود. برای بار دوم عذرخواهی کرد و بعد بازویم را لمس کرد. برگشتم تا ببینم چه کار می‌کند که ناگهان صورتم را گرفت و بوسه‌ای کامل بر لبانم زد. آنقدر غیر قابل پیش بینی بود که جا خوردم. 

قربانی که از شهرت گاسکوئین خبر نداشت، پس از پیاده شدن از قطار با پلیس تماس گرفت و تازه یک هفته بعد از طریق اخبار اسکای پی برد که طرف مقابل چه کسی بوده است. در شب حادثه، پلیس‌ها رد گاسکوئین را در هتل جسموند نیوکاسل گرفتند و او در گفتگوی تلفنی با افسر پلیس گفت که «زنی چاق را بوسیده است.» به گفته وکیلِ قربانی، صبح روز بعد و در حالت هوشیاری هم اثری از ندامت در گاسکوئین دیده نمی‌شد و او با دروغ‌هایش حقیقت را انکار می‌کرد. وی با اشاره به «ناراحت کننده، شوکه آور، وحشتناک و شرم آور بودن» کار گاسکوئین، از این گفت که تمام تلاش خود را برای اثبات این که این پرونده چیزی جز آزار جنسی نبوده است، انجام خواهد داد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، الجزایر اقدام جدیدی را برای حمایت از ملت فلسطین در سازمان ملل صورت داده است.

منابع دیپلماتیک به الجزیره اعلام کردند که الجزایر درخواستی را مبنی بر برگزاری جلسه مشورتی غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی یافته‌شده در نوار غزه ارایه داده است.

بنا بر این گزارش‌ها الجزایر خواسته است که این جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه پیش‌رو برگزار شود.

پیش‌تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی گفت: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

گفتنی است پس از عقب‌نشینی نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه پیکر صدها شهید فلسطینی از گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان ناصر این شهر بیرون کشیده شد.

کد خبر 6096107

دیگر خبرها

  • دوربرگردان دردسرساز در شهر رشت
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر