Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران پس از برد مقابل تیم امید استرالیا بیان کرد: بازی فوق‌العاده سنگینی داشتیم. با تیمی بازی کردیم که هشت بازیکن دورگه داشت و حتی دانیال ارزانی بازیکن ایرانی هم برای این تیم بازی می‌کرد. آن‌ها چند ملی‌پوش داشتند و بچه‌های ما بازی خوبی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما ۲ بر صفر از استرالیا جلو بودیم و داور یک پنالتی برای ما نگرفت، اما در نیمه دوم تیم حریف با تغییراتی که انجام داد از نظر مالکیت توپ نسبت به ما بهتر بودند. ما در ضد حملات چند موقعیت خوب داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم. در بخش دفاعی خیلی خوب بودیم، اما در بخش هجومی وقت زیادی برای کار نداشتیم. اما این برد برای بچه‌های ما می‌تواند مهم باشد.

بیشتر بخوانید: استرالیا یک - ایران ۲/ نخستین پیروزی استیلی با تیم ملی فوتبال امید مقابل کانگرو‌ها رقم خورد

استیلی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که یک برد بین‌المللی را به دست آوردند تنها چیزی که مهم است کشور و مردم‌مان است و باید همه مثل یک سرباز در اختیار تیم باشیم و با همه وجود بازی کنیم. ان‌شاءالله در اردو‌های بعدی تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و از همه آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی امید در پایان گفت: امروز جنگنده بازی کردیم و به خانواده بازیکنان تبریک می‌گیم. سه ماه تا مسابقات المپیک وقت داریم و امیدواریم در این سه ماه باشگاه‌ها به ما کمک کنند، مربیان هم به ما کمک کنند، مسئولان فدراسیون که به ما کمک زیادی می‌کنند و وزارت ورزش و کمیته المپیک هم به ما کمک بکنند تا بتوانیم در انتخابی المپیک تیم شایسته‌ای باشیم. ما در بازی‌های تدارکاتی نقاط ضعف و قوت‌مان را پیدا می‌کنیم و باید نقاط ضعف را در بازی‌های سخت پیدا کنیم. تا جایی که می‌توانیم باید بازی‌های سخت انجام دهیم تا در این سه ماه بتوانیم کار را جلو ببریم. از آقای مسعودی تشکر می‌کنم که کمک کرد این بازی در قطر انجام شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان

به گزارش قدس آنلاین، وقتی بایرلورکوزن قهرمانی خود را در بوندس‌لیگا قطعی کرد، باشگاه‌های رقیب در کمترین زمان ممکن به این اتفاق واکنش نشان دادند و در حساب‌های رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی این دستاورد بزرگ را به بازیکنان ، مربیان و مدیران رقیب تبریک گفتند تا نشان دهند در قامت یک باشگاه حرفه‌ای از اصول و قواعد استاندارد پیروی می‌کنند.

مشابه این اتفاق در سری آ ایتالیا نیز تکرار شد. پس از آنکه اینتر موفق به دستیابی به عنوان قهرمانی شد، باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایتالیا با پیام‌ها  و کامنت‌های کاملاً محترمانه موفقیت بزرگ افعی‌ها در فوتبال ایتالیا را تبریک گفتند تا افکارعمومی و هوادارانشان شاهد یک رفتاری جوانمردانه و استاندارد از سوی آن‌ها باشند!

حالا تصور کنید امروز اگر در لیگ ایران چنین اتفاقی رخ می‌داد چه رفتاری از سوی سایر باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های رقیب شکل می‌گرفت، اگر تصور می کنید باشگاه‌های ایرانی با رعایت اصول و قواعد حرفه‌ای قهرمانی را به رقیب تبریک می گفتند، سخت در اشتباه‌اید!

چون در فوتبال ایران خبری از اصول و قواعد استاندارد نیست و صرفاً باشگاه‌ها واژه فرهنگی و حرفه‌ای را به دنبال خود یدک می‌کشند!  مرور تاریخ فوتبال ایران این حقیقت تلخ را به اثبات می‌رساند که فوتبال در ایران برای ایجاد هیجان و تزریق نشاط به جامعه نیست، بلکه ابزاری برای ترویج خشونت، بی‌اخلاقی و رفتارهای غیرحرفه‌ای است، به همین دلیل در فوتبال ایران بر خلاف اروپا پس از اینکه یک تیم قهرمان شود تازه بازار بیانیه نویسی، داستان‌سرایی و پرونده‌سازی برای تیم قهرمان شکل می‌گیرد!

فقر مدیریت استوار بر منطق در هرم اصلی باشگاه‌ها، استانداردهای دوگانه مدیریتی، علاقه‌مندی به هنجارشکنی و قانون گریزی سبب شده رفتارهای خارج از اصول در سطح مدیریت باشگاه‌ها به پایین‌ترین حد ممکن برسد تا میزان خشونت، نفرت‌پراکنی و بداخلاقی به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند و در کمال ناباوری این محصول در قالب بیانیه، توییت و استوری در اختیار هواداران قرار گیرد تا آن‌ها به عنوان پیاده نظام، آتش افروزی مدیران را به دقت در جامعه پیاده‌سازی کنند.

آنالیز رفتاری مدیران از گذشته تا به امروز اثبات می‌کند روند مخرب فعلی نه تنها به سود جامعه نیست، بلکه می‌تواند بسیار خطرناک باشد، از این رو حالا که مالکیت دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس در یک رویداد ماندگار به بخش خصوصی واگذار شده، باید فضا را به‌گونه‌ای فراهم کرد که اشتباهات مهلک گذشته دیگر تکرار نشود تا جامعه فوتبال به سمت رفتارهای حرفه‌ای و استاندارد گام بردارد و دوباره دربه روی پاشنه سابق نچرخد!

سینا حسینی

دیگر خبرها

  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم