Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکثر بازی های هفته ششم برگزار شد.

طرفداری- هفته ششم لیگ NFL با انجام 12 بازی پیگیری شد.

همانطور که در طرفداری خوانده اید، سن فرانسیسکو فورتی ناینرز موفق به شکست لس آنجلس رمز شد تا به روند فوق العاده اش ادامه دهد. کنزاس سیتی چیفس در خانه مقابل هیوستون تکسنز شکست خورد تا دومین باخت متوالی را متحمل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاتل سی هاوکس نیز با برتری مقابل کلیولند براونز، به پنجمین پیروزی فصل رسید.

در سایر بازی ها، نیویورک جتس در دیداری جذاب 22-24 مقابل دالاس کاوبویز به برتری رسید تا به اولین پیروزی فصل برسد. دالاس با این شکست، برای اولین بار از سال 2017، در سه دیدار متوالی شکست خورد، در آن سال ایزیکیل الیت، رانینگ بک کاوبویز محروم بود و حضور نداشت. الیت در این بازی عملکرد خوبی داشت اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. لیوآن بل نیز در این دیدار اولین تاچ داون خود به عنوان بازیکن نیویورک جتس به ثمر رساند. سم دارنولد، کوارتر بک جتس در این بازی 2 پاس منجر به تاچ داون داشت. نکته جالب این است که آخرین باری که دالاس توانست جتس را در نیویورک شکست دهد، سال 2003 بود.

نیواورلینز سینتس که در هفته های گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داده است، مقابل جکسن ویل جگوارز 7-13 به پیروزی رسید تا به پنجمین پیروزی فصل دست یابد. کوارتر بک های دو تیم چندان درخشان ظاهر نشدند. تدی بریج واتر 1 پاس منجر به تاچ داون به ثبت رساند و گاردن مینشیو نیز نتوانست پاس منجر به تاچ داونی داشته باشد. تدی بریج واتر بعد از درو بریز، اولین کوارتر بک سیتس از سال 1996 است که مقابل جگوارز به پیروزی می رسد. 

بالتیمور ریونز که چند هفته خوب نتیجه نگرفت، 17-23 مقابل سینسیناتی بنگالز به پیروزی رسید تا به چهارمین برد فصل برسد. بنگالز با این شکست برای اولین بار از سال 2008، فصل را با 6 شکست شروع کرد. لامار جکسن، کوارتر بک ریونز، برای سومین بار در دوران حرفه ای اش، بیشتر از 100 یارد راش به ثبت رساند. مارک اینگرم، رانینگ بک ریونز برای اولین بار در خانه توانست راش تاچ داون به ثبت برساند، او بیرون خانه 6 راش تاچ به ثبت رسانده است.

نتایج سایر بازی ها به شرح زیر است:

تمپا بی باکنیرز 37-26 کارولینا پنترز میامی دالفینز 17-16 واشینگتن رد اسکینز مینسوتا وایکینگز 20-38 فیلادلفیا ایگلز آریزونا کاردینالز 33-34 آتلانتا فلکنز دنور برانکوس 0-16 تنسی تایتنز لس آنجلس چارجرز 24-17 پیتسبورگ استیلرز

مطالعه یادداشت های مهم فوتبال آمریکایی:

قوانین فوتبال آمریکایی

معرفی تیم های حاضر در لیگ فوتبال آمریکایی NFL

نحوه انجام مسابقات در طول یک فصل

بهترین بازیکنان لیگ NFL

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901090

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی