Web Analytics Made Easy - Statcounter

نراتزوری از حالا به فکر پیدا کردن یک گزینه مطمئن برای دروازه خود به عنوان جانشین سمیر هندانوویچ است.

طرفداری- اینتر علاوه بر آندری رادو و گابرزیل برازائو دو دروازه بان جوان خود، پیرلوئیجی گولینی و خوان موسو را نیز زیر نظر گرفته است.

به گزارش فابریتزیو رومانو، قرارداد سمیر هندانوویچ که تا 2021 اعتبار دارد، قرار است یک فصل دیگر تمدید شود و با توجه به اعتقاد آنتونیو کونته و باشگاه اینتر به این دروازه بان اسلوونیایی، او قطعا فصل آینده نیز سنگربان اصلی نراتزوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال با توجه به اینکه هندانوویچ 35 سال سن دارد، بنابراین این موضوع که اینتر جستجوی گزینه ای برای جانشینی او را آغاز کرده طبیعی به نظر می رسد. 

افعی ها در حال حاضر دو دروازه بان جوان به نام های آندری یونوت رادو که به جنوا قرض داده شده و همچنین گابریل برازائو که به صورت قرضی به آلباسته منتقل شده را در اختیار دارند اما آنها خوان موسو، دروازه بان 25 ساله اودینزه و پیرلوئیجی گولینی، دروازه بان 24 ساله آتالانتا را نیز از نزدیک زیر نظر گرفته اند. اینتر حتی از زمانی که موسو عضو راسینگ کلاب آرژانتین بود، این بازیکن آرژانتینی را در رادار خود داشت و درخشش این فصل او در سری آ، آنها را تحت تاثیر قرار داده است. اعتقاد نراتزوری این است که موسو هنوز می تواند به رشد ادامه دهد و به دروازه مطمئن تری نسبت به زمان حال تبدیل شود. گولینی نیز که به تیم ملی ایتالیا دعوت می شود، علاوه بر اینتر مورد توجه چند باشگاه تاپ دیگر قرار دارد. اینتر برای پیدا کردن جانشین هندانوویچ عجله ای ندارد و به زیر نظر گرفتن گولینی، موسو، برازائو و رادو ادامه خواهد داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در چند هفته اخیر بار دیگر به دوران اوجش در بارسلونا برگشته و به یکی از بهترین گلزنان این تیم تبدیل شده و توانسته نقش مهمی را در پیروزی‌هایی که این تیم در این هفته‌ها به دست آورده است ایفا کند.

با این حال مشکلات مالی این باشگاه باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از بارسا در پایان فصل به گوش برسد چون این بازیکن یکی از ستاره‌هایی است که در حال حاضر بیشترین دستمزد را از این باشگاه دریافت می‌کند و شاید آنها چاره دیگری جز قطع همکاری با او نداشته باشند.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که مدیران بارسا در حال بررسی شرایط نونیز هستند تا در صورتی‌که لواندوفسکی مجبور به ترک این تیم در پایان فصل شد، بتوانند پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به لیورپول ارائه دهند.

دستمزد لواندوفسکی در فصل آینده در حدود ۳۰ میلیون یورو خواهد بود که ۱۵ درصد از محدودیت پرداخت دستمزد کلیه باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید و همین موضوع شرایط را برای ادامه همکاری با او بسیار دشوار کرده و احتمال جدایی‌اش را با توجه به پیشنهادهای خوبی که از عربستان دریافت کرده بیشتر کرده است.

دیگر خبرها

  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان