Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:52:47 GMT

علاقه بارسلونا به ستاره اینتر جدی است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۳۴۹۸

علاقه بارسلونا به ستاره اینتر جدی است

به نظر می رسد بارسلونا قصد دارد به زودی برای خرید لائوتارو مارتینز، مهاجم جوان اینتر اقدام کند.

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز به زودی 34 ساله خواهد شد و تردیدی نیست که بارسلونا در تابستان بعدی قصد دارد برای خرید یک مهاجم نوک بزرگ اقدام کند. در ماه های اخیر و با توجه به درخشش لائوتارو مارتینز در ترکیب تیم ملی آرژانتین و رضایت لیوونل مسی از سبک بازی او، اخباری در مورد احتمال انتقال وی به نوکمپ مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز نشریه ایتالیایی توتو اسپورت مدعی شد با توجه به افزایش تمایل بارسلونا، اینتر نگران جدایی مهاجم جوان خود بوده و قصد دارد راه حلی برای حفظ لائوتارو مارتینز پیدا کند.

 

 

بند آزادسازی 111 میلیون یورویی در قرارداد این مهاجم 22 ساله با اینتر وجود دارد و به نظر می رسد پرداخت این رقم چندان برای بارسلونا دشوار نخواهد بود. قرارداد لائوتارو مارتینز در سال 2023 با اینتر به اتمام می رسد و نراتزوری قصد دارد این بازیکن را به تمدید قرارداد راضی کند تا یا بند آزادسازی را افزایش داده و یا به کلی آن را از قرارداد لائوتارو مارتینز حذف کند.

 

لائوتارو مارتینز اخیرا و در سفر اینتر به استادیوم نوکمپ که در نهایت با برتری 1-2 بارسلونا همراه شد، توانست در همان دقایق ابتدایی دروازه آبی اناری ها را باز کند. مارتینز در چند ماه اخیر نه بار برای آلبی سلسته موفق به گلزنی شده و عملکرد خوبی در عرصه ملی ارائه داده است.

بارسلونا لوئیس سوارز لائوتارو مارتینز اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز لائوتارو مارتینز اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند.

دانلود (52MB)

دیگر خبرها

  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • اینتر کهکشانی؛ ستاره ای جدید در آسمان / فیلم