Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از افزایش ۴۰ درصدی پذیرش دانشجو نسبت به سال گذشته در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: امسال هزار و ۴۲۱ دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: ۵۲۳ دانشجومعلم در پردیس علامه طباطبایی پسران بوشهر مشغول به تحصیل هستند که با احتساب ۱۸ دانشجومعلم انتقالی به این پردیس از سایر مراکز و پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان های دیگر آمار این پردیس به طور کلی ۵۴۱ دانشجومعلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولایی تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری ۸۵۹ دانشجومعلم در پردیس بنت الهدی صدر دختران بوشهر مشغول به تحصیل بوده که با احتساب ۲۱ دانشجومعلم انتقالی از سایر مراکز و پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان های دیگر به این پردیس، آمار دانشجومعلمان این پردیس به ۸۸۰ نفر است.

مولایی در ادامه افزود: همچنین بیش از ۴۰۰ مهارت آموز ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان پس از قبولی در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی و طی فرآیندهای لازم به مدت یکسال در این دانشگاه مهارت های حرفه ای لازم شغل معلمی را کسب خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشجویان این دانشگاه هم اکنون در ۵ رشته علوم اجتماعی، علوم تربیتی( آموزش دبستان و پیش دبستانی)، آموزش زبان انگلیسی، تربیت بدنی و مشاوره در حال تحصیل هستند.

کد خبر 4746835

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان بوشهر دانشگاه فرهنگیان بوشهر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین رادیو اربعین شهرکرد استانداری سمنان نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد

اعتراضات دانشجویی علیه جنگ اسرائیل در غزه در سراسر آمریکا ادامه دارد و در جریان دخالت پلیس، ۵۵۰ نفر نیز بازداشت شده‌اند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان از دانشگاه‌ها می‌خواهند تا روابط خود را با شرکت‌هایی که به جنگ رژیم صهیونیستی در غزه کمک می‌کنند، قطع کنند.

به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، برخی از دانشگاه‌ها از پلیس خواسته‌اند تا اعتراضات را پایان دهد که این مساله، به درگیری و دستگیری دانشجویان منجر شده است.

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی مراسم اصلی فارغ التحصیلی دانشجویان را که برای ۱۰ مه است، لغو کرد پس از آنکه ۹۳ نفر در پردیس لس آنجلس روز جمعه دستگیر شدند.

در کالج امرسون بوستون نیز ۱۰۸ نفر دستگیر شدند.

یکی از دانشجویان گفت: «همه جا پلیس حضور دارد.»

در پردیس دانشگاه اموری آتلانتا، ۲۸ نفر بازداشت شدند و شاخه محلی گروه فعال «صدای یهودی برای صلح» گفت که پلیس از گاز اشک آور و شوکر علیه معترضان استفاده کرد.

در دانشگاه ایندیانا در بلومینگتون پلیس با سپر و باتوم به صفوف معترضان هجوم برد و ۳۳ نفر را دستگیر کرد.

در «سیتی کالج» نیویورک، افسران پلیس از اعتراضات عقب نشینی کردند و صدها دانشجو که در محوطه چمن پردیس «هارلم» جمع شده بودند، به اعتراضات خود ادامه دادند.

در دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا در هومبولت، دانشجویان از روز دوشنبه در ساختمان پردیس هستند و کارکنان در تلاش برای مذاکره هستند.

در دانشگاه کانکتیکات یک معترض دستگیر شد و افسران پلیس چادرها را برچیدند، در حالی که اعتراضات در دانشگاه استنفورد و پردیس نیوجرسی دانشگاه پرینستون ادامه دارد.

دانشگاه هاروارد از جمله دانشگاه‌هایی است که علیه معترضانی که چادر برپا کرده‌اند، اقدامی انجام نداده است.

در دانشگاه کلمبیا در نیویورک، جایی که جنبش اعتراضی آغاز شد، مقامات دانشگاه همچنان در بن بست با دانشجویان قرار دارند.

پلیس هفته گذشته چادرها را برچید و بیش از ۱۰۰ نفر را دستگیر کرد، اما دانشجویان دوباره چادرها را در منطقه‌ای که چند هفته دیگر مراسم فارغ التحصیلی برگزار می‌شود، برپا کرده‌اند. مقام‌های دانشگاه به دانشجویان تا امروز به آنها فرصت داده‌اند تا این مکان را ترک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد
  • اعتراضات ضد اسرائیلی در سراسر آمریکا ادامه دارد
  • رقابت بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی
  • قهر پسران دهه هشتادی با دانشگاه
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • کارنامه اولیه کنکور در نیمه مرداد منتشر می‌شود
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است