Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ‌بعد از بازی با ۲ تیم نه‌چندان مطرح هنگ‌کنگ و کامبوج حالا این بازی را می‌توان اولین محک جدی مارک ویلموتس در بازی‌های رسمی دانست. البته بحرین را هم نمی‌توان جزو تیم‌های درجه یک آسیایی دانست، اما تاریخ نشان می‌دهد که تیم ملی کشورمان همیشه مقابل این تیم با مشکل مواجه شده و به نوعی بحرینی‌ها گربه‌سیاه فوتبال ایران در سال‌های اخیر بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اثبات این ادعا کافی است نگاهی بیندازیم به تقابل‌های تیم ملی ایران با بحرین؛ جایی که از ۱۸ بازی فقط ۸ برد نصیب ما شده و ۵ بار هم در بازی‌های حساس مقابل همین تیم با نتیجه تساوی متوقف شده‌ایم. بهترین برد ایران در تقابل با بحرین، برتری ۶-صفر مقابل این تیم در مرحله انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۴ بود که این بازی در تاریخ ۱۹ مهر ۱۳۹۰ برگزار شد که در آن زمان هدایت تیم ملی ایران برعهده کارلوس کی‌روش بود. از طرفی سنگین‌ترین شکست ایران مقابل بحرین هم در دیداری دوستانه در تاریخ ۹ شهریور ۱۳۸۸ بود که با نتیجه ۴-۲ به سود بحرین به پایان رسید.

طلسم منامه
ملی‌پوشان ایران در گذشته ۵ بار در ورزشگاه منامه مقابل بحرین قرار گرفتند که ۲ تساوی و ۳ شکست حاصل کارشان بوده است. تیم ملی با هدایت میروسلاو بلاژویچ در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۰۲، با سرمربیگری علی دایی در یک بازی دوستانه و با هدایت افشین قطبی در سال ۱۳۸۸ مقابل بحرین در خانه این تیم مغلوب شدند. همچنین در زمان مربیگری برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش نیز تیم ملی در ورزشگاه منامه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکرد. در چنین شرایطی حالا مارک ویلموتس امیدوار است طلسم ورزشگاه منامه را بشکند. تیم تحت هدایت مربی بلژیکی مقابل هنگ‌کنگ و کامبوج ۲ برد ارزشمند و پرگل را کسب کرده و امیدوار است این پیروزی‌ها در مسابقه سوم مقدماتی جام‌جهانی نیز ادامه داشته باشد. تیم ملی در صورت پیروزی در این مسابقه ۹ امتیازی خواهد شد و در صدر جدول باقی می‌ماند البته مساوی در خانه حریف هم نتیجه بدی محسوب نخواهد شد بخصوص این‌که همچنان تیم ایران را در صدر گروه نگه می‌دارد.

شرایط ۲ تیم
بحرین با ۴ امتیاز، هم‌امتیاز با عراق و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول جای دارد. تیم ملی که در ۲ بازی گذشته ۶ امتیاز ممکن را کسب کرده برای این‌که خیال خود را از صدرنشینی راحت کند باید در این دیدار به پیروزی برسد. تیم ملی ایران که در رتبه بیست‌وسوم رده‌بندی فیفا و در رده نخست آسیا قرار دارد به دیدار تیم صدوپنجم جهان و نوزدهم آسیا می‌رود. هلیو سوسا، مربی پرتغالی از سال ۲۰۱۹ سرمربی تیم ملی بحرین شد. این مربی به همراه تیم زیر ۱۷ و ۱۹ سال پرتغال در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ قهرمان اروپا شد و در شروع کار خود در تیم ملی بحرین نیز قهرمانی غرب آسیا را به دست آورد. تیم ملی بحرین که یک روز قبل از بازی ایران و کامبوج به مصاف تیم ملی جمهوری آذربایجان در دیداری تدارکاتی رفت با نتیجه ۳-۲ شکست خورد تا با باخت به استقبال بازی با تیم ملی ایران برود.

طارمی: به بحرین آمدیم تا ببریم
مهاجم تیم ملی می‌گوید ما یک تیم جوان و باتجربه هستیم و حالا به منامه آمدیم تا به پیروزی‌هایمان ادامه دهیم. مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین گفت: «بحرین تیم بسیار خوبی است و برای ما سیستم‌های این تیم تشریح شده و حالا آنالیز‌ها نشان می‌دهند حریف سختی داریم.»

منبع:خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم

رئیسی در جلسه هیئت دولت گفت: برخوردی که با دانشجویان در غرب صورت می‌گیرد، جای تاسف دارد. شکستن حرمت دانشگاه، قانون، آزادی بیان و قلم و شکستن حرمت دفاع از حقوق انسان از جمله فجایعی است که به دست غربی‌های مدعی حقوق بشر درحال رخ دادن است. چهره واقعی غربی‌ها در این اتفاقات نمایان شد. جریان دانشجویی در جایگاه شرافت در مقابل شرارت قرار گرفته‌ است. ایستادگی دانشجویان در غرب حتما مقابل اقدامات آمریکا و اسرائیل ایجاد بازدارندگی می‌کند./مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نویر: بایرن را در فینال می‌دیدم و حالا نمی‌دانم چه بگویم
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • ببینید | اولین واکنش آزمون به شایعات اخیر؛ سردار به ایران می‌آید؟
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس