Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@08:24:33 GMT

عکس رویایی دنیا مدنی با برج ایفل

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۴۵۱۵

عکسی که دنیا مدنی با برج ایفل در صفحه شخصی اینستاگرام خود گذاشته است را در تصویر زیر می بینید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برج عکس مدنی ایفل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!

تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم رفتند و پس از تساوی در وقت‌های قانونی با تساوی ۲ بر ۲ در وقت‌های اضافه با نتیجه ۴ بر 4 به پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی آلومینیوم اراک با نتیجه 6 بر 5 پرسپولیس را شکست داد تا به جمع 8 تیم برتر جام حذفی صعود کند.

داور: امیر عرب براقی

اخطار: سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی(مربی) (پرسپولیس) عارف حاجی عیدی، امین جهان کهن، میلاد بدرقه، احسان قهاری، امیر نوری و مهدی لیموچی (آلومینیوم)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۱۱)، عیسی آل کثیر (۲۵ و ۱۰۸) و سینا اسدبیگی (۹۴) (پرسپولیس) ؛ مهدی لیموچی (۸۵) شروین بزرگ (۵+۹۰ و ۱۱۴) و علیرضا نقی زاده(1+120) (آلومینیوم)

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد (۷۸- شروین بزرگ)، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان (۷۰- رضا جبیره)، میلاد بدرقه (۷۸- امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن (۸۳- علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو (۷۸- فرشاد فرجی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی (۴۶- وحید امیری)، مهدی ترابی (۶۰- سینا اسدبیگی)، اوستون اورونوف (۸۳- میلاد سورگی) و عیسی آل کثیر (۱۱۴- محمدمهدی احمدی).

پرسپولیس در تیمه اول تیم برتر زمین بود و ۲ بر صفر به رختکن رفت. در ححالی که سررخپوشان در نیمه دوم به دنبال مدیریت بازی بودند در دقایق پایانی این نیمه، آلومینیوم توانست گل‌های خورده را جبران کند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. تجربه بیشتر پرسپولیس باعث شد تا پرسپولیس در نیمه‌های اول و دوم وقت‌های اضافه ۲ گل دیگر به ثمر رساند تا برنده این دیدار حساس شود. هر چند یکی از گل‌های خورده جبران شد. 

سرخپوشان با برتری در اراک موفق شدند تا جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • تلاش فعالان مدنی در انگلیس علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد