Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:23:11 GMT

شلیک ۲ گلوله برای رسیدن به یک زن

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۴۵۹۵

شلیک ۲ گلوله برای رسیدن به یک زن

به گزارش «تابناک» به نقل از ایران، پاییز سال ۹۵ با شلیک دو گلوله در بلوار نیایش تهران جنایت خونینی اتفاق افتاد و مرد جوانی به نام آروین به قتل رسید. کارآگاهان پس از حضور در محل جنایت پی بردند قتل در مقابل دوربین‌های مداربسته یک بیمارستان اتفاق افتاده است. با بررسی تصاویر به‌دست آمده کارآگاهان دریافتند جوان مقتول سرگرم تعویض لاستیک خودرواش بوده که قاتل با صورت پوشیده به او نزدیک شده و با خارج کردن اسلحه کمری از داخل یک پاکت تبلیغاتی، از پشت سر دو گلوله شلیک کرده و با یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ، به‌همراه همدستش (راننده پراید) از محل متواری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، در تحقیق از خانواده مقتول اطلاع پیدا کردند وی پدر دو دختر ۱۰ ساله و ۱۸ ماهه و مترجم زبان انگلیسی بوده است. بدین ترتیب با شناسایی مالک خودروی پراید وی به نام احسان دستگیر شد و گفت: حدود سه سال پیش با پوریا دوست شدم؛ او مدعی شده بود که زن و مردی وارد زندگی پدرش شده‌اند و باعث بروز مشکلات زیادی برای خانواده‌اش هستند او دائم می‌گفت که باید از آن‌ها انتقام بگیرد؛ شب جنایت، پوریا به خانه ما آمد و دو نفری با ماشین من به سعادت‌آباد رفتیم. بعد مقابل یک بیمارستان ایستادیم. پوریا از ماشین پیاده شد و به سمت مرد جوانی رفت که در حال پنچر‌گیری خودرواش بود ناگهان صدای دو گلوله آمد؛ من با وحشت زیادی شروع به حرکت کردم و پوریا را کمی بالاتر از محل توقف ماشین مقتول سوار کرده و پا به فرار گذاشتیم.

با اعترافات صریح احسان، کارآگاهان با مراجعه به محل کار پوریا که یک رستوران در محله هفت‌تیر بود او را دستگیر کردند. در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد که او پیش از ازدواج مقتول، خواستگار همسر او بوده به همین خاطر تصمیم به انتقام گرفته و شوهر این زن را کشته است.

با صدور کیفرخواست پوریا به اتهام قتل عمد و دوستش به جرم معاونت در وقوع قتل صبح دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حشمتی محاکمه شدند.

در ابتدای جلسه دادگاه اولیای دم خواستار اشد مجازات شدند. آنگاه پوریا متهم ردیف اول پای میز محاکمه ایستاد. وی برخلاف اعترافات اولیه‌اش در این جلسه اتهامش را نپذیرفت و مدعی شد که مقتول را او نکشته است. احسان نیز به اتهام معاونت در قتل پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه همسر مقتول گفت: به خاطر برخی مشکلات و اختلافاتی که با شوهرم داشتم تصمیم به طلاق گرفتیم در این مدت با پوریا صحبت می‌کردم و گفتم می‌خواهم طلاق بگیرم، اما مدتی بعد از طلاق منصرف شدیم. اما پوریا دست از سر من بر نمی‌داشت. من نمی‌دانستم چنین نیت شومی دارد.

جلسه رسیدگی به این پرونده پس از توضیحات دو متهم پرونده درحالی که هیچ کدام اتهام خود را قبول نداشتند خاتمه یافت و قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال شلیک قتل عمد سعادت آباد دستگیری قاتل پیاده روی اربعین آمدنیوز روح الله زم نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار

سحرگاه چهارشنبه گذشته سه مرد که در سه پرونده جداگانه دست به جنایت زده بودند، در زندان قزلحصار پای چوبه دار رفتند. اما فقط یکی از آنها مهلت زندگی دوباره پیدا کرد و پرونده زندگی دو نفر دیگر بسته شد.

بهزاد، مرد جوانی است که ۱۰ مهر سال ۹۹ مرد میانسالی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود. وی در بازجویی‌ها گفته بود: مدتی قبل تصمیم گرفتم یک موتورسیکلت بخرم و یکی از دوستانم، مقتول را به من معرفی کرد. با مقتول تماس گرفتم و قرارهایمان را گذاشتیم. روز حادثه مقتول به خانه‌ام آمد تا موتور را تحویل بگیرم و هزینه خرید را به او پرداخت کنم. من برای پذیرایی از او به آشپرخانه رفتم تا برایش چای بیاورم. اما ناگهان او از پشت سر به من حمله کرد. آن طور که متوجه شدم، قصدش این بود که مرا به قتل برساند تا اموال خانه‌ام را سرقت کند. او با چاقو ضرباتی به من زد که وقتی دیدم قصد کشتن مرا دارد، چاقویی از آشپرخانه برداشتم و چندین ضربه به او زدم که کشته شد.

متهم از سوی قضات به قصاص محکوم شد، اما وقتی پای چوبه دار رفت، موفق شد از خانواده مقتول مهلت بگیرد و بدین ترتیب به سلول خود بازگشت.

اما یکی از محکومانی که قصاص شد، مرد جوانی بود که ۵ شهریور سال ۹۵ در درگیری خیابانی بر سر چشم در چشم شدن پسر جوانی را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود. او چند هفته قبل نیز برای اولین بار پای چوبه دار رفت، اما از اولیای دم مهلت گرفت تا اینکه سحرگاه چهارشنبه گذشته اولیای دم بر اجرای مجازات اصرار کرده و حکمش اجرا شد.

محکوم دوم نیز مرد جوانی بود که ۲۴ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ پسر عموی خود را در مسعودیه تهران به قتل رسانده بود. او درباره انگیزه خود گفته بود: به خاطر آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه بازداشت بودم، اما وقتی آزاد شدم، فهمیدم پسر عمویم برایم جادو و زندگی‌ام را نابود کرده بود. از شهرستان محل زندگی‌ام چاقویی تهیه کردم و راهی خانه پسر عمویم در تهران شدم و او را به قتل رساندم. مرد جوان نیز باتوجه به درخواست اولیای دم برای قصاص، حکمش اجرا شد.
روزنامه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • استقبال از نظامیان صهیونیست با نارنجک و بارانی از گلوله در«طوباس»
  • بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار
  • در این سیاره سرعت باد مثل سرعت «گلوله» است
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • جام جهانی تیراندازی| تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد