Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه دوره‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف به منظور ارائه آموزش آنلاین، به همت مرکز آموزش‌های الکترونیکی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سامانه دوره‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف به منظور ارائه آموزش آنلاین بر مبنای ویدئو، به همت مرکز آموزش‌های الکترونیکی به آدرس ecourse.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
sharif.edu راه اندازی شد. این سامانه  زیر ساختی برای تولید و ارائه محتوای آموزش الکترونیکی از دروس دانشگاهی و دوره‌های دانش و مهارت افزا خواهد بود.   در این سامانه کاربر می‌تواند پس از ثبت‌نام و خرید دوره، ویدئو‌های آموزشی را که توسط جامعه علمی دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده و در استودیوی تولید محتوای مرکز آموزش‌های الکترونیکی تهیه و به تدوین رسیده است را مشاهده کند و علاوه بر ویدئوی آموزشی به سایر محتوا و متون الکترونیکی درس نیز دسترسی داشته باشد.

همچنین داوطلب می‌‍تواند پس از سپری کردن دوره آنلاین، با مشارکت در حل تمارین و پروژه نهایی و آزمون آنلاین و کسب نمره قبولی، گواهی نامه مرکز آموزش‌های تخصصی «آزاد» دانشگاه صنعتی شریف را دریافت کند.

لازم به ذکر است؛ این سامانه امکان فضای تعاملی را نیز در بستر وب برای مدرسین و دانش پژوهان فراهم خواهد کرد به این منظور اعضای هیئت علمی و مراکز آموزشی دانشگاه شریف می‌توانند سوالات خود مبنی بر چگونگی شیوه همکاری و استفاده از این زیرساخت و تهیه محتوای ویدئوی آموزشی با مرکز آموزش‌های الکترونیکی از طریق رایانامه elearning@sharif.edu ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شریف آموزش آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری تفاهم‌نامه همکاری با هدف توسعه پایگاه جامع آمار و اطلاعات آموزش‌عالی و داشبورد‌های مربوطه و ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور بین مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی شورای عالی انقلاب فرهنگی منعقد شد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، این تفاهم‌نامه به امضای علی باقر طاهری نیا معاون وزیر علوم و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی و مسعود فیاضی قائم مقام دبیر و رئیس مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

از جمله مهم‌ترین زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه می‌توان موارد زیر را برشمرد:

- ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور

شامل: پایش و رصد وضعیت دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی مبتنی بر شاخص‌های مورد اشاره در اسناد بالادستی و اساسنامه­‌های مصوب به طور نظام­مند و در ابعاد مختلف (سطح کنشگران اعم از دانشجویان، اعضای هیئت علمی، دانش‌آموختگان، یاوران علمی و کارکنان و سطح داده‌های نهادی) بر اساس شاخص­‌های بیان شده در سند نقشه جامع علمی کشور و سند دانشگاه اسلامی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی

- استخراج روند‌های داخلی و بین‌المللی تغییرات در تولید علم و وضعیت دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مؤسسات پژوهشی

- ایجاد و توسعه پایگاه جامع آمار و اطلاعات آموزش عالی در محور‌های مختلف

- تأمین زیرساخت لازم برای پایش و رصد مستمر و استقرار اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

- ایجاد و توسعه داشبورد‌های مدیریتی – تحلیلی برای بهره‌برداری مرکز، مدیران دانشگاهی و سایر ذینفعان نظام برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری آموزش‌عالی

- ارائه گزارش‌های مبتنی بر داده­‌ها و روند‌های رصدی به منظور استفاده در تصمیم­‌سازی­‌ها و تصمیم‌گیری‌ها به مرکز

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌