Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@18:07:39 GMT

منوچین: ۳ وزیر و ۲ وزارتخانه ترکیه تحریم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۴۹۰۲

منوچین: ۳ وزیر و ۲ وزارتخانه ترکیه تحریم شد

 به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، وزارت دارایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، دو وزارتخانه و سه مقام ارشد دولت ترکیه هدف گرفته شده‌اند. این تحریم‌ها شامل دو وزارت دفاع و انرژی و وزیران کشور، دفاع و انرژی می‌شود.

در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است: اقدامات دولت ترکیه جان غیرنظامیان را به خطر می‌اندازد و منطقه را بی‌ثبات می‌کند، که از جمله شامل تضعیف عملیات شکست داعش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیو منوچین، وزیر دارایی آمریکا عصر دوشنبه در واشنگتن به خبرنگاران اظهار کرد که تحریم‌های جدید تاثیر شدیدی بر اقتصاد ترکیه خواهد گذاشت.

وزیر خزانه داری آمریکا افزود: آمریکا دولت ترکیه را مسؤول افزایش خشونت از جانب نیروهای ترکیه و هم‌پیمانانش می‌داند.

در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا تاکید شده است: ما در صورت لزوم آماده اعمال تحریم‌های بیشتر بر مسؤولان و نهادهای دولتی ترکیه هستیم.

طبق این بیانیه، براساس قانون آمریکا تحریم‌های جدید شامل تمام اموال این افراد و اموال آنها که در اختیار افراد آمریکایی است، می‌شود.

آمریکا همچنین تهدید کرد، هر موسسه مالی خارجی را که عمدا هرگونه معامله مالی کلان به نفع این افراد یا به نیابت از آنها را تسهیل کند،‌ تحریم می‌کند.

براساس تحریم‌هایی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا فرمان آن را امضا کرده آمریکا کلیه مذاکرات تجاری با ترکیه را تعلیق و تعرفه‌ای ۵۰ درصدی را مجددا بر فولاد ترکیه اعمال می‌کند.

310 310

کد خبر 1310805

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترکیه ایالات متحده آمریکا کردهای سوریه ترکیه سوریه کردهای سوریه اربعین پیاده روی اربعین حسن روحانی سپاه پاسداران روح الله زم سینمای ایران ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ۶ شخص و نهاد در ارتباط با ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ شخص و ۲ نهاد را در ارتباط با ایران در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.

این تحریم‌ها به بهانه دخیل بودن این اشخاص و نهادها در حملات سایبری به سازمان‌های دولتی ایالات متحده اعمال شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است جریمه مایکروسافت به دلیل نقض تحریم‌ ایران

دیگر خبرها

  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد | جزئیات رویترز از اسامی افراد و شرکت های تحریم شده | تحریم ها در چه حوزه ای است؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران