Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:05:40 GMT

نوبخت وارد لرستان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۴۹۸۹

نوبخت وارد لرستان شد

به گزارش ایرنا نوبخت در بدو و ورود مورد استقبال مسوولان لرستان قرار گرفت و تا دقایقی دیگر مراسم معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با حضور وی آغاز می شود.

همچنین قرار است نوبخت پس از آیین معارفه به مناطق سیلزده پلدختر سفر کند و در جریان روند بازسازی های این شهرستان قرار گیرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه، 21 مهرماه با صدور حکمی، سمانه حسن پور را به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان معرفی و منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این علی هادی چگنی این سمت را بر عهده داشت که حدود ۲ هفته گذشته به عنوان معاون سازمان ثبت احوال اسناد و املاک کشور، راهی پایتخت شد.

دکتر حسن پور پیش از این  رئیس گروه امور اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت ها و همچنین سرپرست معاونت برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان بود.

۷۲۶۹/۶۰۵۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت مناطق سیل زده معارفه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد

صادق اسداللهی  با اشاره به انجام ۴ میلیون قطعه جوجه‌ریزی مرغ لرستان در اسفند ۱۴۰۲، گفت: این آمار در فروردین ۱۴۰۳ به ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه رسید.

او با بیان اینکه میزان جوجه‌ریزی لرستان در حال حاضر یک میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه است، اضافه کرد: ۱۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی طی ۷۰ روز اخیر در این استان انجام شده‌است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود که حدود ۲۰ هزار تن گوشت مرغ از ۱۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در این استان تولید شود.

اسداللهی اعلام کرد: برخی از واحد‌های مرغداری در لرستان برای انجماد و بسته‌بندی مرغ با مشکل مواجه است، اما با این وجود حدود ۱۲۰ تن گوشت در کشتارگاه‌های کوهدشت، دورود، بروجرد، الشتر و خرم‌آباد به‌صورت روزانه منجمد می‌شود.

او با تأکید به افزایش دوبرابری ظرفیت انجماد مرغ در کشتارگاه‌های لرستان، خاطرنشان کرد: ما در حال رایزنی با اتاق بازرگانی برای افزایش صادرات مرغ این استان هستیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • ۱۰میلیون قطعه جوجه‌ریزی در لرستان/ صادرات مرغ افزایش می‌یابد
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران