Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی در آخرین دیدار خود در جام جهانی والیبال هم شکست خورد تا با چهار پیروزی و هفت شکست به‌کار خود خاتمه داده باشد. ایران در طول سه ست این بازی هیچ چالشی برای بازیکنان لهستان ایجاد نکرد.

طرفداری - پس از عملکردی ضعیف در مسابقات جام جهانی و دو شکست تلخ برابر ژاپن و لهستان در دو بازی قبلی، تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار خود در جام جهانی والیبال 2019 ژاپن را برابر لهستان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران و لهستان پیش از این دوبار در سال 2019 برابر یکدیگر قرار گرفته بودند که حاصل کار یک پیروزی برای هر تیم بود.ایران در نهایت طی سه ست پیاپی نتیجه را به حریف واگذار کرد.

تیم ست اول ست دوم ست سوم ایران 18 18 25 لهستان 25 25 16

ترکیب ابتدایی ایران: امیرحسین اسفندیار - پوریا یلی - علی شفیعی - میلاد عبادی‌پور - مسعود غلامی - جواد کریمی.

ست اول

ست نخست را لهستان با کسب امتیاز افتتاح کرد. ضعف دریافت در زمین ایران موجب شد تا لهستان با درخشش لئو در همان ابتدای ست، چهار امتیاز اختلاف ایجاد کند (1-5). لحظاتی بعد لهستان با مدیریت بازی توانست با همین اختلاف به امتیاز هشتم برسد (4-8). تیم ملی در ادامه توانست لهستان را در امتیاز 12 متوقف کند و دو امتیاز پیاپی به‌نام خود ثبت نماید (10-12). وقت استراحت فنی دوم نیز زمانی از راه رسید که لهستان 16-13 پیش افتاده بود. بلافاصله پس از آن لهستان اختلاف را به پنج امتیاز رساند تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند. لهستان در ادامه اختلاف را به‌راحتی افزایش داد تا آنکه در نهایت ست نخست 25-18 به سود این تیم تمام شد.

ست دوم

ایران نخستین امتیاز این ست را کسب کرد. کمی بعد، مطابق انتظار، لهستان توانست چهار امتیاز اختلاف ایجاد کند و زودتر از ما به امتیاز هشتم برسد (5-8). اما تیم ملی توانست لهستان را در امتیاز هشتم متوقف کند و با کسب سه امتیاز پیاپی بازی را در امتیاز هشتم به تساوی بکشد. بازیکنان ایران در این لحظات برای اولین‌بار عملکردی امیدوارکننده از خود نشان دادند و پابه‌پای حریف پیش رفتند (11-11). لهستان در ادامه توانست اختلاف ایجاد کند و 16-13 پیش بیفتد. با اشتباهات تیم ملی، لهستان اختلاف را به پنج امتیاز افزایش داد (16-21). در نهایت شاگردان هینن این ست را هم با نتیجه 25-18 از آن خود کردند.

ست سوم

لهستان ست سوم را طوفانی آغاز کرد و چهار امتیاز پیاپی به‌نام خود ثبت نمود. در امتیاز چهارم تیم ملی سه‌بار پیاپی نتوانست توپ را از دفاع لهستان رد کند! اشتباه اسفندیار در دریافت نتیجه را 6-1 به‌نفع لهستان کرد تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند. وقت استراحت فنی اول در حالی فرا رسید که لهستان 8-4 جلو افتاده بود. در ادامه اختلاف به شش امتیاز رسید (7-13). تا رسیدن به وقت استراحت فنی دوم اختلاف بازهم افزایش یافت (8-16). لهستان در نهایت این ست را هم با نتیجه 25-16 از آن خود کرد تا یک برد بی‌دردسر را تجربه کرده باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد

4 سرمربی، 15 امتیاز و خداحافظ سری آ...

طرفداری | سالرنیتانا نخستین تیم سری آ در فصل 24-2023 است که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی می‌شود.

در شروع هفته 34 سری آ ایتالیا، سالرنیتانا به پیروزی برابر فروزینونه نیاز داشت تا سقوطش به سری بی را به تعویق بیندازد اما با باخت 3-0 اسب‌های دریایی، سقوط تیم شهر سالرنو به سری بی از نظر ریاضی قطعی شد. از طرف دیگر فروزینونه با این برد، گام مهمی در مبارزه برای بقا برداشت و فعلا به رده هفدهم صعود کرد تا اودینزه و ساسولو، دیگر تیم‌های در معرض سقوط به دسته پایین‌تر باشند.

سالرنیتانا که از فصل 22-2021 در سری آ حضور داشت، در این فصل چهار سرمربی یعنی پائولو سوسا، فیلیپو اینزاگی، فابیو لیورانی و استفانو کولانتوئونو را روی نیمکت خودش دید اما طی 34 هفته فقط 15 امتیاز کسب کرد. سالرنیتانا در حالی در رده بیستم به سری بی سقوط می‌کند که فوتبالیست‌های نام‌آشنایی چون گیرمو اوچوا، کوستاس مانولاس، ژروم بواتنگ، فدریکو فازیو، آنتونیو کاندروا و بولای دیا را در ترکیبش داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند