Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:09:33 GMT

ایران صفر- لهستان 3؛ جام کابوس وار به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۵۰۹۵

ایران صفر- لهستان 3؛ جام کابوس وار به پایان رسید

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی والیبال ۲۰۱۹ ژاپن به مصاف لهستان رفت.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، از ساعت ۷:۰۰ امروز (سه‌شنبه) ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۸، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۹ ژاپن به مصاف لهستان رفت.

 

ایران با ترکیب میلاد عبادی‌پور، مسعود غلامی، پوریا یلی، علی شفیعی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت‌پور بازی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*ست اول: ۱۸ - ۲۵ لهستان

 

با شروع بازی لهستانی‌ها در سرویس عملکرد بهتری داشتند و روی توپ‌ها برگشتی با آبشارهای "لئون" ۵ - ۱ پیش افتادند. دو دفاع غلامی اختلاف را کاهش داد اما در نهایت دو تیم در امتیاز ۴ - ۸ به سود لهستان، راهی وقت استراحت فنی اول شدند. با شروعدمجدد بازی اسفندیار با آبشارهای خود اختلاف را کاهش داد، اما با سرویس گ‌های خوب لهستان اختلاف ۳ امتیازی حفظ شد تا شاگردان هینن، ۱۳ - ۱۶ وقت استراحت فنی دوم را کسب کنند.

 

با شروع بازی، لهستان توسط کلوس و لئون روند بهتری در سرویس و دفاع داشت تا ضمن افزایش اختلاف، ۱۴ - ۲۰ پیشی بگیرد تا کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کند. لهستان با افزایش اختلاف به ۷ امتیاز، ۱۸ - ۲۵ پیروز ست نخست شد.

 

*ست دوم: ۱۸ - ۲۵ لهستان


بازی تا امتیاز ۲ پایا پای بود، اما در ادامه لهستان با درخشش لئون در حمله، ۵ - ۱ پیش افتاد. در ادامه ایران اختلاف را کاهش داد اما این تیم لهستان بود که وقت استراحت فنی اول را ۵ - ۸ به دست آورد. با شروع بازی روی‌کارهای سرعتی ایران ۱۱ - ۱۰ پیش افتاد، اما در نهایت با عملکرد بهتر لهستان در سرویس، دو تیم در امتیاز ۱۳ - ۱۶ به سود لهستان، راهی وقت استراحت فنی دوم شدند.

 

با شروع بازی ایران سعی در کاهش اختلاف داشت، اما لهستانی‌ها با درخشش کوبیاک در دفاع و حمله، حملات ایران را ناکام گذاشتند تا نهایت مانند ست اول، با اختلاف ۷ امتیازی، ۱۸ - ۲۵ پیروز ست دوم بازی نیز شوند.

 

*ست سوم: ۱۶ - ۲۵ لهستان


در حالی که دریافت‌های ایران به وسیله سرویس‌های خوب بازیکنان لهستان از کار افتاده بود، اختلاف  به ۵ پوئن افزایش یافت تا کولاکوویچ در امتیاز ۱ - ۶ به سود لهستان، وقت استراحت بگیرد. نهایتا لهستان ۴ - ۸ وقت استراحت فنی اول را به دست آورد. با ورود دو تیم به زمین، لهستانی‌ها روند خوب خود در سرویس و دفاع را با درخشش بازیکنانی چون کلوس و لئون ادامه دادند تا ضمن افزایش اختلاف به ۸ پوئن، ۸ - ۱۶ وقت استراحت فنی دوم را نیز کسب کنند.

 

با شروع مجدد بازی، اشتباهات فردی بازیکنان ایران از جمله یلی، در خط حمله بیشتر شد تا اختلاف به ۹ امتیاز افزایش یابد. لهستان با حفظ این اختلاف، ۱۶ - ۲۵ پیروز ست سوم شد تا در مجموع سه بر صفر برنده این دیدار شود.

والیبال تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج ناامید کننده خود در لیگ عربستان این بار برابر ابها با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الاتحاد بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید، در ادامه نتایج ناامید کننده خود در فصل جاری با نتیجه سه بر یک برابر ابهای رده شانزدهمی شکست خورد تا شرایط برای گایاردو بسیار سخت شود.

الاتحاد با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند تا اختلافش با الهلال صدرنشین به ۳۳ امتیاز افزایش پیدا کند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی بماند.

کریم بنزما در این بازی هم به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش‌ را همراهی کند.

در دیگر بازی برگزار شده الاتفاق با هدایت استیون جرارد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر الفیحاء شکست خورد.

الاتفاق با جرارد نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری کسب کرده و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال قرارداد این سرمربی انگلیسی تمدید شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • گردوخاک الهلال در عربستان؛ اختلاف امتیاز با النصر زیاد شد
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان