Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم‌ملی کاتای کشورمان گفت: هدفم کسب مدال طلا بود ولی در مبارزه همیشه برد و باخت وجود دارد قطعا تلاش خواهم کرد برای مسابقات پیش رو رنگ مدالم را به طلا تغییر دهم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه صادقی، کاتاروی کشورمان، که موفق شد در اولین دوره بازی‌های ساحلی جهانی در قطر مدال نقره را کسب کند در خصوص کیفیت این رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: سطح مسابقات از نظر فنی بسیار بالا بود و 32 کاتارو از کشورهای مختلف و صاحب‌نام در این مسابقات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که توانستم برای نخستین‌بار در تاریخ کاراته ایران به عنوان نماینده کشورمان به فینال رقابت‌ها برسم و مدال نقره مسابقات را کسب کنم.

او اضافه کرد: در این رویداد من با بهترین‌های جهان به رقابت پرداختم و موفق شدم نمایندگان کشورهای اسپانیا، ژاپن و آمریکا را، که بهترین رنک دنیا را در اختیار دارند، شکست دهم. هدفم کسب مدال طلا بود ولی در مبارزه همیشه برد و باخت وجود دارد قطعا تلاش خواهم کرد برای مسابقات پیش رو رنگ مدالم را به طلا تغییر دهم.

دارنده مدال نقره بازی‌های ساحلی درباره شانس کسب سهمیه المپیک 2020 گفت: شش مرحله مسابقه را تا کسب سهمیه پیش رو داریم که نزدیک‌ترین آن کاراته وان اسپانیاست که آذرماه برگزار خواهد شد و آخرین رویداد نیز اردیبهشت سال 99 است که در فرانسه خواهد بود. در این مسابقات پیش‌رو نیز رقبا من همان حریفانی هستند که در مسابقات ساحلی بودند بنابراین شناخت خوبی از آن‌ها دارم امیدوارم بتوانم در این فرصت باقی مانده امتیاز لازم را کسب کنم و بتوانم رنکم را ارتقا بدهم تا برای اولین بار میدان المپیک را تجربه کنم و در کنار آن نماینده شایسته‌ای برای کشورم در توکیو باشم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی رقابت فرانسه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود