Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@05:30:15 GMT

اجرای ۳۴۶ هکتار گلخانه در استان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۵۳۵۶

اجرای ۳۴۶ هکتار گلخانه در استان لرستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  عبدالرضا بازدار، اظهار کرد: ۹ شهرک گلخانه‌ای را تاکنون از بدو تأسیس شرکت شهرک‌های شعبه استان آغاز کردیم.

وی ادامه داد: ۴ طرح داریم که با تخصیص اعتبار روند احداث آن‌ها به حد ایده‌آل خواهند رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در حال حاضر ۳۴۶ هکتار در قالب ۹ شهرک گلخانه‌ای در دست اجرا داریم که ظرف ۳ سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدار با بیان اینکه شهرک گیاهان دارویی چغابل با ۱۵۰ هکتار مساحت در هفته دولت کلنگ‌زنی شد، اضافه کرد: تا پایان مهرماه ۵۰ هکتار کشت گیاهان دارویی و گل محمدی را در این شهرک خواهیم داشت.

این مسئول بیان کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی با احداث کارخانه اسانس و مابقی صنایع زنجیره‌ای و فراوری، شهرک گیاهان دارویی چغابل ظرف مدت سه سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: شهرک گلخانه‌ای چشمه سلطان ازنا ۴۰ هکتار بوده و قرار است ظرف مدت یکسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/د

۳۴۶ هکتار گلخانه در لرستان اجرایی می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر مسئول جهاد کشاورزی دهستان میانکوه از تولید و کشت گیاهان دارویی خارشتر، انغوزه، گل محمدی و کاپاریس در ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فاقد کشت در این دهستان خبر داد.


اقبالی با اشاره به شرایط جغرافیایی آب هوایی یزد تولید گیاهان کم آبخواه را سبب تولید و فراوری این صنعت با هدف توسعه و اشتغال پایدار با درآمدزایی و سرمایه‌گذاری در تولید این محصول دانست.


 وی از ارائه نهال گل محمدی و بذر رایگان به کشاورزان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تامین گردیده و کشاورزان جهت دریافت تسهیلات کم بهره معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه
  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • افزایش کشت گلخانه ای در شهریار