Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گاوباز اسپانیایی که در تورنمنت گاوبازی این کشور دچار جراحت شدید شد پس از انتقال به ببمارستان در وضعیت بسیار وخیم بسر می‌برد.

به گزارش شریان نیوز، یک گاوباز اسپانیایی نزدیک به خانواده سلطنتی اسپانیا پس از جراحت شدید در یک تورنمت گاوبازی در این کشور راهی بیمارستان شد. در این حادثه که در تورنمنت گرامیداشت روز هاسپانیک در منطقه لاس ونتاس شهر مادرید رخ داد " گونزالو کابالرو " از ناحیه ران و کشاله ران دچار جراحت شدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گونزالو که نامزد ویکتوریا فدریکا، خواهرزاده پادشاه اسپانیا است در حال پایان نمایش خود بود، در یک حمله غافلگیرانه ناگهانی دچار جراحت شد. در لحظه وقوع حادثه ویکتوریا از جایگاه VIP نظاره‌گر این صحنه وحشتناک بود.

بنا به گزارش رسانه‌های اسپانیا این گاو پس از یک حمله ناگهانی و فرو کردن شاخ خود در پای این گاوباز او را به هوا بلند کرد و سپس با یک حمله دیگر شاخ خود را در کشاله ران او فرو کرد. در این حادثه گونزالز دچار پارگی سیاهرگ ران شد و جراحتی ۲۵ تا ۳۰ سانتی در کشاله ران پای او ایجاد گردید. بلافاصله کارکنان تورنمنت وارد عمل شدند و گونزالو را به خارج از محوطه منتقل کردند. این گاوباز پس از یک عمل جراحی مقدماتی که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید به بیمارستان سان فرانسیسکو دِاِیسیس مادرید منتقل شد. وضعیت گونزالو بسیار وخیم گزارش شده است.  

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • (عکس) تمرینات مرموز حسن یزدانی در جویبار
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر