Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه بوعلی سینای همدان با همکاری پارک علم و فناوری این استان، دوره‌های ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان در قالب طرح توانا برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه بوعلی سینای همدان با همکاری پارک علم و فناوری این استان، دوره‌های ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب و کار و کارآفرینی را در قالب طرح توانا برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح مورد حمایت ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با مشارکت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف اجرا می‌شود.
توانا مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی کاربردی است که جهت ارتقای توانمندی‌های کارآفرینانه دانشجویان و آشنایی با فضای کسب و کار و ملزومات آن طراحی شده است.
این بسته آموزشی شامل ۶ عنوان دوره آموزشی در قالب ۵۰ ساعت آموزش برای هر نفر است و در آن مباحثی مانند ایجاد انگیزه برای کارآفرینی، مدل کسب و کار، نوشتن طرح کسب و کار، روش‌های بازاریابی و اصول و فنون مذارکه به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.
مخاطبان این طرح دانشجویان علاقه‌مند دانشگاه‌های استان همدان و واحد‌های فناور دارای ایده مستقر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد هستند.
زمان برگزاری این طرح در نیمه دوم آبان است و کلاس‌های آموزشی آن در دانشگاه بوعلی سینای همدان برگزار می‌شود.
مهلت ثبت نام دانشجویان برای شرکت در دوره‌های آموزشی طرح توانا تا ۳۰ مهر تعیین شده است و هزینه هر کلاس ۵۰ هزار تومان است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بوعلی همدان کارآفرینی دانشجویان طرح توانا دانشگاه صنعتی شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج جلسه آموزشی با موضوع ازدواج، عشق، سواد عاطفی و انتخاب برگزار شد.

در جلسه موضوعاتی از جمله معیارهای مناسب ازدواج، ازدواج موفق و عوامل موثر بر انتخاب صحیح ازدواج با هدف آشنایی دانشجویان، همچنین افزایش سطح آگاهی دانشجویان در زمینه برنامه خودمراقبتی و موضوعات مرتبط با سلامت، تشکیل گروه‌های همسان دانشجویی، انتقال مطالب آموزشی به دیگر دانشجویان و جلب همکاری دانشجویان در انجام فعالیت‌های بهداشتی مطرح شد.

صیادیان خواه سخنران این جلسه افزود: سن دوران دانشجویی یک سن طلایی است. اگر این فرصت از دست رفت، امکان ازدواج و ریسک‌پذیری فرد کاهش پیدا می‌کند و چالش‌ها و مشکلاتی برای این نسل پیش می‌آورد. مشکلاتی از قبیل اینکه شاید فرد ازدواج نکند یا موقعیت ازدواج نداشته باشد. بنابراین شکل‌گیری و برنامه‌ریزی ستاد ازدواج دانشگاهیان برای این بود اتفاق مازادی با همراهی دستگاه‌های دیگر که هر کدام با ارائه خدماتی کاربردی و اثرگذار پای کار این حوزه بیایند.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1229512 برچسب‌ها ازدواج و طلاق

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان