Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که «حمله به نفتکش ایرانی اقدام خلاف سیاست ثبات ساز جمهوری اسلامی ایران است» گفت که ایران در جای خودش پاسخ قاطع و پشیمان کننده ای به اقدام می‌دهد.

حشمت الله فلاحت پیشه  با اشاره به حمله به نفتکش ایرانی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که آمادگی برای رفع تنش دارد و حتما هم این کار را می‌کند، البته که حمله به نفتکش اقدامی خلاف سیاست‌های ثبات ساز جمهوری اسلامی است که در جای خودش پاسخ قاطع خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که «روح حاکم بر نخبگان عربستان تنش زدایی با ایران است» گفت: در شرایطی که ایران سال‌ها است اعلام می‌کند آماده مذاکره با عربستان است، این عربستانی‌ها هستند که نیامدند و در عین حال رفتار و گفتارشان با یکدیگر متفاوت است و دنبال میانیجگری هستند.

فلاحت پیشه در واکنش به برخی تحلیل‌ها مبنی بر هدف حمله کنندگان به نفتکش ایرانی با تحت الشعاع قرار دادن سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به ایران گفت: این اتفاق خیلی شبیه به زمان سفر نخست وزیر ژاپن به ایران است که هم زمان دو نفتکش مورد هدف قرار گرفت به نظر می‌رسد یک سری عوامل تلاش می‌کند جریان دیپلماسی شکل نگیرد البته که در ایران حوزه عملیاتی و دیپلماسی هر کدام کار خودشان را در راستای منافع ملی انجام می دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: به هر حال با توجه به اتفاقی که برای نفتکش ایرانی رخ داد جمهوری اسلامی ایران از توان عملیاتی و میدانی به اندازه کافی برخوردار است که بداند چه عامل و عواملی این کار را صورت دادند، ایران اقدام پیشمان کننده‌ای را در مقابل آنها انجام می‌دهد. توان میدانی جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که می‌تواند آنها را شناسایی کند که البته که این کار جدا از روند تنش زدایی بین ایران و عربستان است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، امام جمعه آشخانه در آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نماز گزاران با اشاره به سیلی ایران به اسرائیل گفت:با عملیات وعده صادق و رمز یا رسول الله یک سیلی به اسرائیل به تلافی حمله اسرائیل به کنسولی جمهوری اسلامی در سوریه زده شد.
حجت‌الاسلام جواد شریعتی نژاد افزود: مسئله اصلاً تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است، زیرا امروز جنگ؛ جنگ روایت‌ها و تفکر‌ها و اندیشه‌هاست بدین جهت نقش معلم در منطق صحیح فکر و اندیشه بسیار مهم است.
وی در ادامه بیان کرد: از نیروی انتظامی به خاطر اجرای طرح نور برای دفاع از حجاب و عفت زنان جامعه انقلابی و مبارزه با پدیده شوم بدحجابی و بی‌عفتی که ترفند توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی وانقلابی به راه انداخته‌اند تقدیر و تشکر وحمایت می‌کنیم.
شورا‌های جمهوری اسلامی از تک فکری بپرهیزند
امام جمعه شهر آشخانه در ادامه با اشاره به روز شورا گفت: هدف از تاسیس شورا در جمهوری اسلامی این بوده که مدیریت شهر و روستا برای خدمت رسانی به مردم از تک فکری بپرهیزند و به تفکر اجتماعی برسند چرا که خدمت رسانی مطلوب را به همراه دارد.
معلم باید امانت‌دار خوب تفکر و اندیشه شاگردانش باشد
خطیب جمعه آشخانه همچنین با اشاره به روز معلم گفت: کار تعلیم و تعلم بسیار کار سخت و دشواری است، زیرا تربیت انسان کار سختی است، اما اگر فردی را با اخلاق و شناخت معارف دین و عقاید اسلام آشنا کنیم بسیار لذت بخش و ثواب فراوانی دارد.
حجت‌الاسلام شریعتی نژاد اظهار کرد: معلم باید امانت‌دار خوب تفکر و اندیشه شاگردانش باشد، زیرا با تبیین خوب مباحث اخلاقی و اجتماعی و روانشناختی می‌شود انسان را خوب تربیت کرد.
وی همچنین به مناسبت روز ملی خلیج فارس به همه همسایگان خلیج فارس و به دنیای شرق و غرب عالم متذکر شد و افزود: که همیشه خلیج فارس در جمهوری اسلامی ایران فارس هست و فارس می‌ماند هیچکس حق تغییر نامش را ندارد و هیچکس حق ندارد جسارت کند.
حجت‌الاسلام شریعتی نژاد همچنین ادامه داد: نقش کارگران در تحقق شعار سال (رشد تولید و مشارکت مردم) بسیار نقش موثری است البته به شرط اینکه کارفرمایان حق کارگر را با مزایای حقوق کار به آنان پرداخت کنند و طبق ضوابط نگذارند که حقوقشان ضایع شود.

دیگر خبرها

  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود