Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: سفر به استان لرستان یکی از اولویت های اصلی ما بود.

وی ادامه داد: پیگیر بودیم هم برای ارزیابی کارهایی که در استان صورت گرفته و هم برنامه ریزی برای جبران خسارت های سیل به این استان سفری داشته باشیم.

نوبخت همچنین با اشاره به تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، گفت: خدمات علی هادی چگنی در لرستان خیلی خوب بوده است و امیدواریم خانم حسن پور هم سیاست های دولت و سازمان را در لرستان به خوبی اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه سیاست های دولت در زمینه استفاده از ظرفیت بانوان منجر به انتخاب خانم «سمانه حسن پور» شد افزود: امید می رود این انتصاب منجر به اجرای سیاست های دولت در استان شود.

نوبخت در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید پیشتر به لرستان سفر می کردیم، یادآور شد: با توجه به اینکه استاندار برنامه ها و اقدامات را در وزارتخانه ها و استان به نحو شایسته اجرا می کردند، سفر امروز برگزار شد.

وی ادامه داد: با این حال در این سفر ارزیابی های لازم صورت می گیرد و تصمیمات لازم در مورد روند پرداخت اعتبارات، ارزیابی فیزیکی پروژه ها و تخصیص بودجه انجام می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین با بیان اینکه در این سفر به عنوان هدیه سفر کلنگ دو هزار واحد مسکونی برای محرومان به زمین زده می شود، یادآور شد:هر استانی که این تعداد واحد کلنگ زنی شده ظرف یکسال تحویل داده شده و توافق ما با استاندار این است که تا هفته دولت سال آینده یعنی ۱۱ ماه این وحدها افتتاح شوند.

نوبخت عنوان کرد: همچنین در شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان بحث زیرساخت ها و جبران خسارات سیل را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه در این سفر معاونت امور زیربنایی همراه ما است، افزود: توسط این معاونت بحث اعتبارات و پرداخت ها مورد بررسی قرار می گیرد، مشکل سیل زدگان در حوزه بنیاد مسکن و اسکان آنها مورد بررسی قرار می گیرد و در مورد آنها تصمیم گیری می شود.

کد خبر 4747141

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه خرم آباد اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز رادیو اربعین قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان