Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:57:37 GMT

کار راحت ایران برای صعود به فوتسال قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۶۱۷۴

کار راحت ایران برای صعود به فوتسال قهرمانی آسیا

تیم ملی فوتسال ایران برای صعود به فوتسال قهرمانی آسیا در ترکمنستان باید به دیدار تیم‌های قرقیزستان و ترکمنستان برود.

به گزارش ایسنا و به نقل از AFC، رقابت‌های انتخابی فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ ترکمنستان از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و رقابت برای صعود به این مسابقات مشخص می‌شود. بر این اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا مرحله انتخابی این رقابت‌ها را به صورت منطقه‌ای در سطح قاره آسیا برگزار می‌کند و تیم‌های غرب آسیا با هم، شرق آسیا و آسیای میانه نیز با تیم‌هایی از منطقه خودشان برای صعود رقابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در منطقه آسیای مرکزی ایران مدافع عنوان قهرمانی در آسیا باید برابر قرقیزستان و ترکمنستان قرار گیرد. ایران امیدوار است بتواند قدرت خودش را در آسیا این بار در بخش خود ثابت کند. در این گروه ترکمنستان به عنوان میزبان صعودش به مرحله نهایی قطعی شده است و اگر این تیم در بین تیم‌های اول و دوم قرار گیرد، بهترین تیم سوم رقابت‌ها نیز به مرحله نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا صعود خواهد کرد.

بازی‌های تیم ملی فوتسال ایران هفته آینده در ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل تیم شگفتی‌ساز قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در حالی امروز در سالن بانکوک آرنا تایلند به دست آمد که مهدی تاج هم با حضور در محل برگزاری این بازی، نظاره‌گر نمایش شاگردان وحید شمسایی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران که نایب رئیس ای‌اف‌سی است و ریاست کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم برعهده دارد، دیدار شاگردان وحید شمسایی مقابل قرقیزستان را از نزدیک تماشا کرد.

مهدی تاج در پایان مسابقه ایران مقابل قرقیزستان هم در رختکن تیم ملی فوتسال حضور یافت و به وحید شمسایی و شاگردانش بابت راهیابی به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و صعود به جام جهانی ازبکستان تبریک گفت.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون هم در کنار مهدی تاج این دیدار را از جایگاه ویژه در سالن بانکوک آرنا نظاره کرد.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • تاج صعود به جام جهانی را تماشا کرد (عکس)
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین