Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از واحدهای دانش بنیان در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امروز (سه شنبه 23 مهر) در سفر به استان قزوین به همراه «هدایت الله جمالی پور» استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی از تعدادی از واحدهای تولیدی دانش بنیان در شهرک صنعتی کاسپین قزوین بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در این سفر از واحد دانش بنیان استیل غرب آسیا تولید کننده ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی و واحد دانش بنیان اوژن الکتریک آزما تولیدکننده انواع شارژ صنعتی، سرپیچ لامپ و استارتر، لامپ فلورسنت و تایمر الکتریکی با سرمایه گذاری 27 میلیارد ریال و اشتغال 15 نفر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

 

ستاری همچنین در ابتدای ورود خود به استان قزوین از واحد دانش بنیان فالیزان تصفیه تولیدکننده مواد کنترل شیمیایی آب در شهرستان آبیک بازدید کرد.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد شیراز مسجد اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور شرکت های دانش بنیان شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد