Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و سوم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۸ کیلوو ۸۰۰ گرم موادمخدر درشهرضا سرهنگ "صادق کاظم زادفرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت پیکان در حرکت بودمشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۸ کیلوو ۸۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آن‌ها نخواهد داد.   دستگیری سارق رینگ و لاستیک خودرو در " کاشان سرهنگ "علی پورکاوه فرمانده انتظامی شهرستان " کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت مشابه قطعات خودرو در سطح شهر کاشان بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم طی بازجویی‌های تخصصی بعمل آمده به سرقت رینگ و لاستیک خودرو از ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان " کاشان " با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و شهروندان باید به سهم خود در تولید امنیت جامعه با پلیس مشارکت کنند، از مردم خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، موضوع را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف کالای قاچاق یک میلیاردی در اصفهان سرهنگ" حسین ترکیان"رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فروش دوربین‌های مداربسته خارجی مظنون به قاچاق در یکی از واحد‌های صنفی سطح شهر اصفهان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادد.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با اخذ مجوز از مقام قضائی این واحد صنفی را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه تعداد ۹۹ دستگاه دوربین مداربسته و ۴۴ دستگاه دی وی آر خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی بوده و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالا‌های مکشوفه را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متصدی واحد صنفی نیز جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ ترکیان، بر تداوم نظارت و کنترل از واحد‌های صنفی و انبار‌های دپوی کالا در سطح استان تاکید کرد و اظهار داشت: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های مشکوک در زمینه تهیه، نگهداری و فروش کالا‌های خارجی قاچاق دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ را به کارشناسان پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج