Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در کمتر از یک سال واحدهای مسکونی را در اختیار افراد کم‌درآمد قرار می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در دیدار با آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان به انتصاب یک بانو در راس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اشاره کرد و افزود: می‌خواستیم که بر اساس سیاست‌های دولت یک خانم تصدی این سازمان را برعهده بگیرد و سمانه حسن‌پور به عنوان رئیس منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استاندار لرستان بسیار مدیر فعالی است، ادامه داد: علاوه بر حضور فعال در استان مرتباً در تهران و وزارت‌خانه‌ها مسائل را پیگیری می‌کند.

نوبخت به کلنگ‌زنی ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در لرستان اشاره کرد و گفت: هر استانی که چنین کاری انجام شده در کمتر از یک سال تحویل داده‌ایم و امیدواریم در لرستان نیز چنین شود.

  رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: هدفمان این است که در هفته دولت سال آینده این واحدهای مسکونی را در اختیار افراد کم‌درآمد قرار دهیم.

وی اظهار کرد: در سایر بخش‌ها و برای جبران خسارات سیل نیز اعتبارات خوبی در اختیار لرستان قرار خواهیم.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی محمدباقر نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی در مورد مایملک و دارایی هر یک از باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: هر یک از این باشگاه ها دو دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری دارند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس ورزشگاه های درفشی فر و شهدای گمنام را در اختیار دارد. اسناد مالکیت این وزشگاه های در سال های گذشته توسط سازمان ثبت اسناد صادر شده است. بر اساس مصوبه هیات دولت در اختیار باشگاه ها قرار داده شده است.

مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با اشاره به بحث معارضین خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در این مورد مستقل است و مرجع تصمیم گیری نهایی است. طبق اخرین آرایی که به سازمان ثبت صادر شده، هر دو ورزشگاه در اختیار پرسپولیس است. به همین منظور دو ورزشگاه هم باشگاه استقلال در اختیار دارد. کمپ مرحوم حجازی و مرغوبکار ورزشگاه هایی هستند که متعلق به استقلال می باشند.

رغبتی دو ورزشگاه با یادآوری اینکه ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا (ع) نیز در اختیار سرخابی ها هستند، تصریح کرد: این دو ورزشگاه متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است اما با قرارداد طویل مدت دراختیار دو باشگاه قرار داده شده است. مالکیت با اداره کل است اما بهره بردار این دو باشگاه تهرانی هستند و محل تمرین تیم های بزرگسالان شان به حساب می آید.

وی تاکید کرد: البته در مورد پرسپولیس و ساختمان اداری یک بحثی میان فدراسیون فوتبال و باشگاه و شصتا وجود دارد اما به طور کل بر حسب قوانین کشور و اسناد سازمان ثبت اسنتادی مشخص است که هر یک از باشگاه ها مالک کدام ورزشگاه ها هستند.

مشاور وزیر ورزش گفت: پرسپولیس مکان های تجاری دیگری هم دارد اما در کش و قوس مسائل قضایی است مثلا در چیذر و ایرانشهر ساختمان اداری دارد. همیشه راجع به اینها بحث بوده است. امیدوارم مالکین جدید بتوانند تکلیف شان را مشخص کرده و به اموال باشگاه اصافه شود.

کد خبر 6089029

دیگر خبرها

  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن