Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده مردم کهنوج در مجلس از وزیر بهداشت خواستار استقرار اورژانس هوایی در مناطق جنوبی کرمان برای کاهش مرگ و میر ناشی از تصادفات شد. تاریخ انتشار: 09:55 - 23 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۸۸۱

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،احمد حمزه با اشاره به سفر وزیر بهداشت به جنوب کرمان، گفت: فواصل شهر‌ها در مناطق جنوبی زیاد است در حالی که تنها دو بیمارستان جیرفت و کهنوج توان ارائه خدمات لازم برای مصدومان حوادث راهنمایی و رانندگی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

نبود جاده‌های استاندارد علت مهم آمار بالای حوادث ترافیکی در جنوب کرمان

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، نبود جاده‌های استاندارد را علت مهم آمار بالای حوادث ترافیکی در جنوب کرمان دانست و افزود: متاسفانه بسیاری از مصدومان پیش از رسیدن به بیمارستان‌های جیرفت و کهنوج که برای انتقال به آن‌ها باید ۳۰۰ کیلومتر طی شود جان خود را از دست می‌دهند.

 

وی از وزیر بهداشت خواستار استقرار اورژانس هوایی در این مناطق شد و ادامه داد: انتظار می‌رود با توجه به فاصله بالای شهر‌ها از بیمارستان‌ها وزارت بهداشت به استقرار اورژانس هوایی در مناطق جنوبی کرمان توجه ویژه داشته باشد.

 

نقش موثر اورژانس هوایی در کاهش مرگ ومیر ناشی از تصادفات

نماینده مردم کهنوج، فاریاب، منوجان، رودبار و قلعه‌گنج در مجلس دهم، یادآور شد: اورژانس هوایی نقش موثری در کاهش مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی و افزایش مراقبت‌های بهداشتی اولیه دارد.

منبع:خانه ملت
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میزان اورژانس کرمان تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات