Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@00:59:24 GMT

حذف صدور قبوض کاغذی به گاز رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۶۹۹۹

ساعت24-مدیرعامل شرکت گاز استان، از آغاز طرح حذف قبوض گاز مشترکان زنجانی خبر داد.

موسی احمدلو از آغاز طرح حذف قبوض گاز مشترکان زنجانی خبر داد و اظهار کرد: مرحله اول این طرح با دریافت شماره تلفن همراه مشترکان شروع شده و آنان می‌توانند شماره اشتراک خود را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۹۴ ارسال کنند.

این مسئول ادامه داد: با استفاده از سرویس‌های پیامکی، وب‌سایت و یا مراجعه کنتورخوان، اقدام به جمع‌آوری شماره موبایل و ثبت خوداظهاری مشترکان در این مور شده که تاکنون بیش از ۷۰۰۰ شماره همراه مشترکان جمع‌آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه طرح حذف قبوض کاغذی، اقدامی در راستای کاهش هزینه‌های جاری، تسریع در وصول مطالبات، تسهیل و توسعه خدمات الکترونیک، ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکان، حرکت به سمت انجام بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی و نیز کاهش مراجعات مردمی است، افزود: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و صیانت از جنگل‌ها و منابع‌طبیعی، کاهش هزینه‌های چاپ و توزیع قبوض و حفظ محیط زیست، از دیگر مزایای اجرای این طرح ملی است.

احمدلو تصریح کرد: در صورت فراهم شدن همه شرایط از پایان آذرماه ۹۸؛ قبوض کاغذی برای مشترکان گاز صادر نخواهد شد و مشترکان برای دریافت اطلاعات صورت‌حساب گاز می‌توانند به سه روش شامل مراجعه به وب‌سایت شرکت گاز استان، مراجعه به سایت شرکت ملی گاز و سامانه پیامکی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان یادآور شد: در روش اول مشترکان می‌توانند با ارسال (شماره اشتراک *۱) به شماره ۱۰۰۰۱۹۴ به زبان لاتین اقدام کنند. همچنین در روش دوم مشترکان با مراجعه به صفحه اول سایت اینترنتی شرکت ملی گاز به آدرس www.nigc.ir و یا سایت شرکت گاز استان زنجان به آدرس www.nigc-zanjan.ir و کلیک بر روی تصویر حذف قبوض می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار کرد: در روش سوم نیز مشترکان می‌توانند شماره تلفن همراه خود را به ماموران کنتورخوان ارائه دهند تا بتوانند قبوض خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی