Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:23:18 GMT

کشف اشیاء عتیقه با قدمت بیش از ۱۰۰۰ سال در گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۷۰۲۲

کشف اشیاء عتیقه با قدمت بیش از ۱۰۰۰ سال در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری مهر سردار روح الامین قاسمی اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی گنبدکاووس، پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی محل نگهداری اشیاء عتیقه در یک منزل مسکونی شدند.

وی تصریح کرد: طی هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر، هفت سکه عتیقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان قدمت عتیقه جات کشف شده مربوط به یک ۱۳۰۰ سال قبل است، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی عرصه را بر قانون شکنان تنگ کرده و اجازه فعالیت های مجرمانه را از آنان گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی در پایان با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات و معرفی وی به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه می توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4747118

منبع: مهر

کلیدواژه: گنبدکاووس کشف اشیاء عتیقه روح الامین قاسمی فرماندهی انتظامی گلستان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز رادیو اربعین قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه پس از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستا‌های بخش رحیم‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران آگاهی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل مورد نظر اعزام و مشخص شد، متهم ۸ هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را با بلوک و پرچین محصور کرده است.
وی از معرفی متهم ۴۴ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره جمع‌آوری تمام آثار تجاوز و رفع تصرف اراضی مورد نظر با حکم قضائی، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی این زمین‌ها را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی رودسر از عزم راسخ پلیس در برخورد با پدیده زمین‌خواری خبر داد و از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر