Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:41:41 GMT

ارزانی و بازی مقابل امید ایران (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۷۰۴۲

دیروز تیم امید ایران در حالی در دوحه موفق به شکست تیم امیدهای استرالیا شد که حریف از یک بازیکن ایرانی‌الاصل در ترکیب خود بهره می برد؛ دانیل ارزانی.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن که حضور در اردوی تیم ملی استرالیا و بازی در ترکیب این کشور را پیش تر تجربه کرده بود توسط آرنولد به اردوی تیم امید هم دعوت شد و شب گذشته بازی در برابر ایران را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرنولد هم‌زمان هم مربی تیم ملی بزرگسالان استرالیا است و هم تیم امید.

 

در گذشته پیشنهاد حضور در ایران به دانیل ارزانی داده شده بود اما این بازیکن بعد از ارزیابی موقعیت خود تصمیم گرفت برای تیم استرالیا بازی کند. شاید به این دلیل که در زمان دعوت به حضور در اردوی ایران متوجه حضور دو تیم خوب در اردوی تیم ملی شده بود. در دو سه سال اخیر و از زمان حضور کارلوس کی روش ترافیک زیادی در خطوط سه گانه تیم ملی به وجود آمده است و خیلی از بازیکنان با کیفیت هم در سال های اخیر شانس حضور در اردوی تیم ملی را از دست داده اند.

 

دانیل ارزانی که حضور در اردوی تیم ملی استرالیا و بازی در جام جهانی 2018 را تجربه کرده است حال با تیم امید استرالیا برای صعود به المپیک 2020 توکیو می جنگند. در این تصویر حضور دانیل ارزانی را در ترکیب تیم امید استرالیا مشاهده می کنید.

 

استرالیا تیم امید ایران دنیل ارزانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استرالیا تیم امید ایران دنیل ارزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا ۱ آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)