Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چابهار گفت از ساخت سه واحد پرورشی مرغ گوشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، نورالدین میرلاشاری افزود: این واحدهای مرغ گوشتی با اعتبار ی بالغ بر 35 میلیارد ریال و با ظرفیت پرورش 70 هزار قطعه جوجه ساخته می شود.

وی بیان کرد: در هر دوره با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت مواجه هستیم که با به تولید رسیدن این واحدها ضریب خوداتکایی شهرستان به گوشت مرغ به 21 درصد ارتقا خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چابهار ادامه داد: این شهرستان هم اکنون هفت واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت پرورش 190 هزار قطعه جوجه در هردوره را دارا است.

وی تاکید کرد: نیاز گوشت مرغ شهرستان بالغ بر هشت هزار و 465تن می باشد و فقط 15 درصد آن از محل تولید شهرستان تأمین شده و بخش عمده نیاز گوشت مرغ چابهار از خارج از شهرستان به این منطقه وارد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی چابهار عمده مشکل پرورش دهندگان مرغ گوشتی نبود واحد تولید جوجه یکروزه در استان دانست و افزود: برای کاهش هزینه های تولید با توجه به بعد مسافتی شهرستان  راه اندازی واحد تولید جوجه یکروزه کمک شایانی به پرورش دهندگان مرغ گوشتی خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی کاهش هزینه گوشت برنا مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهره جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

مهران زینلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، ضمن بازدید از پروژه سردخانه و سرتینگ قائم اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهرستان سمیرم که شهرت جهانی دارد، محصول سیب و زنجیره تولید وابسته به این محصول است.

وی افزود: امروز از مراحل احداث یک واحد تولیدی در شهرستان که در حوزه محصول سیب فعالیت خواهد کرد بازدید کردیم که برنامه‌ریزی شده تا پایان تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری برسد، امیدواریم این واحد تولیدی منشأ خیر و برکت در منطقه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی این واحد به لحاظ ذخیره سازی محصول سیب و تکمیل زنجیره تولید در شهرستان شاهد ارزآوری بیشتر و اشتغالزایی خواهیم بود از این رو با همراهی فرماندار شهرستان، درصدد رفع و کاهش چالش‌های این واحد تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 751233

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد