Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@18:53:20 GMT

این رونالدوی شگفت انگیز!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۶۷۳۶۶

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی پرتغال شب گذشته و در مرحله مقدماتی یورو 2020 برابر حریف خود اوکراین با نتیجه 1-2 متوقف شد تا شرایط این تیم در مرحله گروهی دشوار شود، اما این دیدار از منظر شخصی برای کریستیانو رونالدو خاطره انگیز بود چرا که وی برای هفتصدمین بار در دوران حرفه‌ای خود موفق به گلزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل تیم ملی پرتغال در اواسط نیمه دوم و با ضربه رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

از این 700 گل، رونالدو 95 گل برای تیم ملی پرتغال، 5 گل برای اسپورتینگ لیسبون، 118 گل با لباس منچستریونایتد، 450 گل برای رئال مادرید و 32 گل با پیراهن یوونتوس وارد دروازه رقبا کرده است.

رونالدو پنجمین گلزن تاریخ فوتبال

ستاره پرتغالی در حالی به این آمار رسیده که تنها 4 نفر در تاریخ فوتبال دنیا بیش از او گل زدند. رونالدو با زدن 4 گل دیگر به فرانس پوشکاش مجارستانی میرسد، با زدن 49 گل روماریوی برزیلی را خواهد گرفت و با 56 گل دیگر به جوزف بیکن اهل چک خواهد رسید. در نهایت رونالدو با زدن 57 گل دیگر تا پایان دوران بازی خود به آمار پله، اعجوبه برزیلی خواهد رسید و با عبور از این تعداد خودش را به عنوان برترین گلزن تاریخ فوتبال دنیا معرفی خواهد کرد.

همچنین با این گل حالا رونالدو در عرصه ملی 95 گل به ثمر رسانده و 14 گل تا رسیدن به رکورد علی دایی، ستاره سابق تیم ملی کشورمان فاصله دارد و با رسیدن به این آمار برترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد یوونتوس تیم ملی پرتغال اسپورتینگ لیسبون رئال مادردید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • تصاویر شگفت‌انگیز از جاری شدن سیل در اصفهان و خرم‌آباد + ویدئو
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی