Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امین امینیان روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در این شهرستان افزود: برای اولین بار در آذربایجان شرقی، مشاوره های قبل از ازدواج به مدت ۶ ساعت شامل مشاوره حقوقی،  روان شناختی و احکام و اخلاق برای زوجین برگزار می شود.

وی گفت: ۹۰ دقیقه از این ۶ ساعت مشاوره بهداشتی، ۴۵ دقیقه مشاوره حقوقی، ۹۰ دقیقه مشاوره روان شناختی و ۹۰ دقیقه نیز مشاوره احکام و اخلاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینیان همچنین خواستار تقویت امید به زندگی در جوانان شد و افزود: در این راستا توجه به کلاس های کارآفرینی و دانش های فن آوری باید در اولویت باشد.  
وی با بیان اینکه در بسیاری از اوقات برنامه هایی که به منظور ساماندهی امور جوان تدوین و تنظیم می شود متناسب با مقتضیات روز نیست گفت: این مسئله ریشه در ناآگاهی برنامه ریزان از مسائل و مشکلات جوانان و عدم شناخت درست مدیران از تغییرات در جهان امروز دارد.
وی افزود: اینکه در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان دستگاه ها به ارائه گزارش عملکرد ذاتی خود می پردازند نشان می دهد همچنان با فلسفه تشکیل جلسات که ارائه نظرات کارشناسی و تخصصی پیرامون راه های برون رفت از مشکلات (اشتغال، ازدواج، اوقات فراغت و  غیره) جوانان است بیگانه هستند.
امینیان گفت: مادامی که فاصله بین مسوولان و جوانان برداشته نشود قادر به حل مشکلات موجود در این حوزه نخواهیم بود و این فاصله پر کردنی نیست مگر با پیشگام شدن برای گفت و گو با خود آنان و دعوت از آنان به منظور حضوری فعال و مشارکت جویانه جهت حل مشکلات.
فرماندار هشترود با بیان اینکه امروز مشکل عمده و اصلی ما در امور مربوط به جوانان مسئله اشتغال است گفت: در سال های گذشته عمده اشتغال به ترتیب در بخش صنعت، کشاورزی و سپس امور خدماتی بوده اما امروز نیازمند ایجاد تغییر در این مقوله به سمت گردشگری، مشاغل خدماتی و دانش های جدید (استارت آپ ها و فناوری های نو ) هستیم.

امینیان همچنین از اداره ورزش و جوانان خواست تا نسبت به راه‌اندازی سازمان‌های مردم نهاد و NGO ها در حوزه امور مربوط به جواناناقدام کرده و تحلیل آماری دقیقی از وضعیت اشتغال، ازدواج و تحصیل جوانان ارائه کند.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیومتری جنوب شرق تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

۳۰۷۷/۷۴۸۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۶۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، گفت: سال گذشته در اردبیل برای ۱۴ هزار زوج متقاضی تسهیلات ازدواج وام پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یاسیر عبداللهی صبح امروز در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به 3 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از پرداخت 2 هزار و 850 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای 14 هزار متقاضی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: 644 میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای 11 هزار و 300 متقاضی در استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار ضروری است.

عبداللهی با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در تبصره 13 قانون بودجه خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

افسانه جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول 40 میلیون تومان، دوم 80 میلیون تومان، سوم 120 میلیون تومان، چهارم 150 میلیون تومان و پنجم 200 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • کاهش آمار طلاق در کردستان